کد مطلب: ۸۷۰۵۲۷

معاون تعاون وزیر کار، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

معاون تعاون وزیر کار، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

مهدی مسکنی، معاون تعاون وزیر کار و رفاه اجتماعی با حفظ سمت، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی مهدی مسکنی، معاون امور تعاون خود را با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

متن حکم انتصاب سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری

در حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و صلاحیت‌های علمی و اجرائی جنابعالی با استناد به بند "ج" قانون اصلاح ماده ۱۱۳" قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت‌ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم و نقش ویژه‌ی آن صندوق در رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، با رعایت قانون‌مداری و در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی، یعنی بیمه شدگان و مستمری‌بگیران، تمهیدات لازم را جهت انجام دقیق و پیوسته وظایف محوله بر اساس قوانین مقررات و مفاد اساسنامه صندوق به عمل آورید.

کارنامه فعاليت سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری

مهدی مسکنی متولد ۱۳۶۲ و دارای کارشناسی ارشد مدیریت است. وی در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه‌های اجتماعی و تجربیات اشتغالزایی و توانمندسازی مردم پایه و تعاون‌محور فعالیت داشته است.

وی دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به عنوان یک شبکه مردمی شاخص و تأثیر گذار در سطح ملی است.او دارای سوابقی همچون مشاور رئیس و دبیر شورای اجتماعی سازمان بهزیستی کل کشور، دبیر کارگروه اشتغال جوانان در استانداری تهران، دبیر ستاد مردمی اشتغال و توانمندسازی مناطق محروم کشور و همچنین جوان برگزیده کشور در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۱ است.

دبیر انجمن علمی غذا و تغذیه، مدیرعامل تعاونی مسکن بنیاد رشد، رئیس هیات مدیره انجمن نو اندیشان تغذیه ایران، مسئول کارگروه معین اشتغال سرمایه‌گذاری جوانان استان تهران، دبیر اشتغالزایی و توانمندسازی استانداری تهران،بازرس ویژه شهرداری تهران، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور نظارت‌های میدانی و مناطق محروم و فعال ستاد اربعین کشور از سال ۹۳ تاکنون از جمله سوابقی است که در کارنامه مدیریتی وی به چشم می‌خورد.

راه‌اندازی غرفه‌های کار آفرینی برای فروش تولیدهای زنان سرپرست خانوار در استان تهران،بازسازی و احیای اجتماعی محله هرندی و امامزاده یحیی و عودلاجان، ساماندهی بیش از ۲۱۵۸ مرکز خیریه در بستر IT، ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی برای مددجویان استان‌های غربی کشور و توانمندسازیی ۱۱ استان محروم از جمله فعالیت‌های وی بوده است.

پیش از این نعمت‌الله‌ ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.