کد مطلب: ۸۹۹۵۲۸

امام جمعه بوشهر: مردم از سر عشق به انقلاب رای می‌دهند

امام جمعه بوشهر: مردم از سر عشق به انقلاب رای می‌دهند

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری معتقد است مردم ایران اسلامی در ۱۱ اسفندماه بار دیگر با یک حضور جدی در انتخابات نقش محوری خود را ایفا می کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه جمعه در جمع مردم شهر عالیشهر شهرستان بوشهر اظهار کرد: ۱۱ اسفندماه از روزهای تواصی به حق است و هر فرد که برای انقلاب اسلامی گام بر می دارد یک لشکر محسوب می شود.

وی افزود: مردم از سر عشق به امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب حماسه دیگری خلق خواهند کرد.پشتیبان انقلاب خود مردم هستند و با اعتماد به آینده روشن در یوم الله ۲۲ بهمن امسال حماسه خلق کردند.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه امام (ره) کاری کرد که ملت خودشان در اداره امور کشور تصمیم گیر باشند، عنوان کرد: افرادی که در معرض ناملایمات قرار می گیرند، افق دیده شان محدود است و چون به آینده نگاه نمی کنند در سختی ها قرار می گیرند و آن هنگام به دنبال پیدا فریادرس هستند تا از باتلاق نجات شان دهد.

حسینی بوشهری بیان کرد: زمانی که سختی وجود دارد، آسانی هم وجود دارد و این یک حقیقت انکار ناپذیر است.

وی مشکلات و مطالبات مردم را به حق دانست و گفت: فرصت‌های بسیار خوبی در دست برخی مدیران بود اما متاسفانه عده‌ای فرصت سوزی کردند، مردم نباید افسرده شوند بلکه باید تلاش کرد تا شادمان گردند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: پای کار ماندن مردم در رابطه با انقلاب، شبه بعثت پیغمبران است و سختی‌هایی دارند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز جنگ بین بودن و نبودن است، افزود: ظرفیت هایی که امروز در کشور وجود دارد می توان به وسیله آن سختی ها را آسان و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    😂😂😂😂😂