کد مطلب: ۹۰۱۰۵۴

کار سخت قالیباف؛ رسایی، نبویان و آقاتهرانی برای ریاست مجلس خیز برداشته‌اند

کار سخت قالیباف؛ رسایی، نبویان و آقاتهرانی برای ریاست مجلس خیز برداشته‌اند

حقیقت پور معتقد است با این اعداد و ارقامی که در انتخابات ثبت شده، آقای قالیباف به راحتی نمی‌تواند به ریاست مجلس شورای اسلامی برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز، منصور حقیقت پور گفت: «به نظر من خالص سازها پیروز شده اند و اراده خود را بر بقیه تحمیل خواهند کرد. آقای حداد عادل باید از این وضعیت درسی بگیرد. خالص سازها از آقای قالیباف هم عبور کرده‌اند. نه فقط برای این مقطع زمانی، بلکه برای سال ۱۴۰۴ نیز، قالیباف کنار گذاشته شده است.»

وی گفت: «با این اعداد و ارقامی که در انتخابات ثبت شده، آقای قالیباف به راحتی نمی‌تواند به ریاست مجلس شورای اسلامی برسد. ائتلاف آقای قالیباف هم نتوانست در برابر رسایی و نبویان و یارانشان دوام بیاورد و یاران قالیباف، در حد انگشت‌شمار کامیاب شدند.»

حقیقت پور گفت: «همه این‌ها نشان می‌دهد که نسخه جدیدی از جریان خالص سازی را به ریاست آقایان نبویان و رسایی و امثالهم خواهیم دید. نقش عینی جریان خالص ساز بر عهده این افراد است، اما نمی‌توانیم بگوییم که لیدرهای اصلی جریان خالص ساز این افراد هستند. برخی از لیدرها در صحنه نیستند و بیرون از صحنه ایفای نقش می‌کنند. لیدرهایی مثل آقای آقاتهرانی داخل صحنه ایفای نقش می‌کنند و از سوی دیگر نیز برخی خارج از صحنه مجلس، مدعی هستند.»

وی افزود: «افرادی که قید بسیاری از موضوعات را زده اند و چنارشان هم خشک شد و پاجوش‌ها آمدند و چنارشان را خفه کردند، لابد پیش بینی بقیه ماجراها را هم کرده بودند. آقایان رسایی، نبویان و آقاتهرانی، برای ریاست مجلس خیز برداشته اند و بعید نیست یکی از آن‌ها به عنوان رئیس مجلس انتخاب شود.»

منبع : فرارو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.