کد مطلب: ۹۰۱۱۳۲

میرسلیم: بعید نیست تندروها ریاست مجلس و هیات رییسه را به دست آوردند

میرسلیم: بعید نیست تندروها ریاست مجلس و هیات رییسه را به دست آوردند

مصطفی میرسلیم پیش‌بینی کرد که تندروها ریاست مجلس دوازدهم و هیات رییسه را به دست آوردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با هشدارها در مورد حضور نمایندگانی تندرو و از یک جریان خاص در مجلس دوازدهم ، گفت: اگر به ترکیب مجلس فعلی دقت کنیم می بینیم افرادی تندرو در این مجلس هم بودند ولی جوی بر کل مجلس حاکم بود که آنها را مهار کرد و در مجلس آینده هم نباید نگران این تندروها باشیم چراکه همواره اقلیت با مطالبی که عنوان می کنند برای اکثریت راهگشا می شوند که تصمیم گیری های کاملتری داشته باشند.

بخش‌هایی از گفت و گوی میرسلیم را در ادامه می‌خوانید:

 

 نباید نگران این بود که چندنفر در مجلس آینده تندروی کنند ‌و چند نفر محافظه کار باشند. هنگامی که تبلیغات انتخابات است یکسری مسائل به صورت شعاری مطرح می شود ولی در خود مجلس که افراد وارد می شوند با واقعیت های که بر کشور حاکم است مواجه می شوند که آنها را وادار به اتخاذ تصمیم گیری های عقلایی می کند و این تندروها نیز با ورود به مجلس قطعا باید متناسب با واقعیت های کشور تصمیم گیری کنند. 

بعید نیست که این آقایان کرسی ریاست و هیات رئیسه را بدست بیاورند آقای قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم رای اول تهران را داشت در انتخابات مجلس دوازدهم رأی‌اش افتاده است و خیلی از کمتر پنجاه درصد شده است که البته مقداری به تعدد فهرست ها برمی گردد ولی به نظر می رسد وی رقیبانی برای کرسی ریاست داشته باشد که البته مجموعه نمایندگان باید در این زمینه تصمیم گیری کنند که چه کسی برای احراز ریاست مجلس شایسته است.

به هر حال پایداری ها در مجلس فعلی هم کاندیدا برای ریاست داشتند ولی رای نیاورد و دور از انتظار نیست که برای مجلس آینده هم کاندیدای ریاست داشته باشند.

منبع : عصر ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.