خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۲۷۶۸

جزییات تشییع و تدفین وزیر امورخارجه فقید در ری

جزییات تشییع و تدفین وزیر امورخارجه فقید در ری

فرماندار ویژه ری جزییات تشییع و تدفین وزیر امورخارجه شهید در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهدی باب الحوائجی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری تشییع و تدفین دو تن از شهدای خدمت در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: ری پنجشنبه سوم خرداد میزبان شهید سید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم است و مردم مؤمن و قدرشناس ری ساعت ۱۱ در میدان بسیج مقابل ورودی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) از پیکر این شهید گرانقدر استقبال می‌کنند.

وی گفت: مراسم تشییع وزیر امور خارجه دولت سیزدهم از میدان بسیج آغاز شده و مسیر خیابان فداییان اسلام و میدان اصلی شهرری را طی و سپس از بازار ری عبور کرده و به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.

فرماندار ویژه ری گفت: پیکر این شهید گرانقدر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده می‌شود.

وی از فراهم کردن تمهیدات لازم برای عزیزانی که از اقصی نقاط کشور و استان تهران و نیز دامغان در مراسم حضور پیدا می‌کنند، خبر داد و از مردم برای حضور پرشور در این مراسم دعوت کرد.

 

برگزاری مراسم بزرگداشت و تشییع پیکر امیرعبداللهیان در محوطه وزارت امور خارجه

مراسم بدرقه و وداع با وزیر امور خارجه شهید حسین امیرعبداللهیان از دقایقی پیش در میدان مشقِ وزارت امور خارجه برگزار شد. 

محمد جواد ظریف وزیر خارجه پیشین، عباس عراقچی، علا الدین بروجردی، آیت الله اختری، علی اکبر صالحی، محمود واعظی، علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، کمال خرازی سید محمد حسینی مشاور رییس‌جمهور فقید، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، پیمان جبلی، مصطفی کواکبیان، رامین مهمانپرست، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، ذبیح‌الله خداییان سازمان بازرسی کل کشور و احمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات و تعدادی از وزرای کابینه دولت سیزدهم و جمعی از سفرا و دیپلمات‌های ایران در کشورهای خارجی  و مقامات کشوری و لشکری برای بدرقه پیکر همکار و رئیس شهیدشان در محوطه وزارت امور خارجه حضور دارند. 

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید ساعت ۱۱ صبح امروز در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) برگزار می شود.

 

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.