فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۶۸۲

ثبت نام جلیل جعفری در انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام جلیل جعفری در انتخابات ریاست جمهوری

جلیل جعفری نماینده ادوار مجلس برای کاندیداتوری در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، جلیل جعفری نماینده ادوار مجلس برای کاندیداتوری با حضور در ستاد انتخابات، در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

جعفری بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: بدلیل توانایی‌هایم و علاقه به کشور عزیزم دارم، برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کنم.

وی افزود: دلایل من مشخص است؛ من سابقه نمایندگی دارم و با قوه مقننه آشنایی دارم و به دلیل ارتباط تنگاتنگ قوای مجریه و مقننه، و سایر مسائل، به کارکرد دستگاه‌ها واقفم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در طراحی نیروگاه‌ها و رآکتور هسته‌ای سابقه دارم و هم‌چنین از نیازها و خواسته‌های مردم مطلعم و مشکلات جامعه را می‌دانم.

وی عنوان کرد: ویژگی بارز شهید رییسی، مردمی بودن و خستگی‌ناپذیری بود و من نیز مردمی هستم و خستگی‌ناپذیرم و برای اداره کشور برنامه دارم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دولت من دولت قانون خواهد بود و رییس‌جمهور اگر به قانون و قوانین بالادستی و سیاست‌های کلی ابلاغی عمل کند، مشکلات کشور حل می‌شود.

جعفری عنوان کرد: در قانون اساسی به آموزش رایگان اشاره شده و امروزه واقعا آموزش رایگان در کشور وجود دارد؟ دانش‌آموزان در مناطق محروم امکانات آموزشی ندارند.

وی گفت: هم‌چنین در این قانون به اشتغال اشاره شده و باید هر جوانی شاغل باشد و هر فردی از این ملت باید مسکن داشته باشد.

داوطلب ریاست جمهوری گفت: تحت پوششین نهادهای حمایتی مشکلات زیادی دارند و باید حل بشود.

در پی شهادت آیت الله رئیسی در تاریخ 30 اردیبهشت امسال انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری یک سال زودتر از موعد برگزار می‌شود. روز 7 تیرماه رأی‌گیری انجام خواهد شد و داوطلبین تا فردا دوشنبه 14 خرداد فرصت ثبت نام دارند.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.