فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۰۹۰

جامعه وعده‌های ما را قبول ندارد

جامعه وعده‌های ما را قبول ندارد

مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نشست با اعضای اتاق بازرگانی ایران گفت: من به حضور و نقش مردم در سطح کلان در حوزه های مختلف معتقد هستم. مدیری که از استیضاح بترسد به درد مدیریت کشور نمی‌خورد.دو سه بار تهدید به استیضاح شدم گفتم با هیچ کس مذاکره نخواهم کرد.

به گزارش تجارت‌‌نیوز، مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نشست با اعضای اتاق بازرگانی ایران گفت: من الان نمی‌خواهم ادعا کنم و وعده بدهم. جامعه نه ادعاهای ما را قبول دارد نه وعده‌های ما را. این مشکل بزرگی است که در سطح مدیریت کشور ایجاد شده و دغدغه اساسی است که باید حل بشود.

او افزود: من به حضور و نقش مردم در سطح کلان در حوزه های مختلف معتقد هستم. مدیری که از استیضاح بترسد به درد مدیریت کشور نمی‌خورد.دو سه بار تهدید به استیضاح شدم گفتم با هیچ کس مذاکره نخواهم کرد.

پورمحمدی گفت: فیلترشکن تولید فساد می‌کند. مافیای VPN چه بلایی که سر آی تی و اقتصاد ارتباطات نیاورده است. اگر اعتمادسازی شکل نگیرد نقشه‌های ما عقیم خواهد ماند.

به گفته او اگر دولت می‌خواهد موفق باشد باید پشت سر مردم و بخش خصوصی حرکت کند. در دولت‌های مختلف بودم و با اغلب آنها دوست هم هستم. امروز واقعا احساس تکلیف می کنم. هیچ پست و موقعیتی ندارم که بخواهم آن پست را حفظ کنم و دغدغه ای ندارم. اگر رای نیاورم ناراحت نمی‌شوم؛ شاید برای مردم غصه بخورم.

منبع : ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.