فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۹۷

به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در هر شغلی ممنوع شد

به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در هر شغلی ممنوع شد

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیرمجاز از مأموریت های اصلی فراجاست، گفت: ورود اتباع بیگانه به صورت غیر مجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع است.

به گزارش تجارت نیوز،

سردار قاسم رضایی روز دوشنبه با حضور در استان بوشهر ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت کلیه همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی و فرمانده مرزبانی استان بوشهر، بیان داشت: خوشبختانه فرماندهی انتظامی بوشهر را بر اساس شاخصه های اعلامی ، مجموعه ای پویا در فراجاست.

وی افزود: بحمدالله در بازگشایی مدارس تجارب خوبی در مباحث طرح ترافیک و ساماندهی سرویس های مدارس و همچنین زمان تعطیلی مدارس داشته‌ایم، لذا  دغدغه‌ای در این خصوص نداریم و فراجا آمادگی کامل جهت اجرای این طرح‌ها را دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بحث جرایم سرقت که یکی از دغدغه‌های مردم است، خاطر نشان کرد: برابر آمارهای ارائه شده بحمدالله استان بوشهر دارای کاهش وقوع سرقت می‌باشد. البته این توفیقات با همکاری و نقش موثر مردم و پشتیبانی دستگاه قضائی حاصل شده است.

وی استان بوشهر را پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر سابقه 107 سال پیش را مثال بزنیم می‌بینید که یکی از مرزبان‌های معروف کشور به‌نام شهید رئیسعلی دلواری در این استان بوده است. اینک نیز اقدامات بسیار خوبی در بحث کنترل دریا و تردد های دریایی و مبارزه با قاچاق در این استان صورت گرفته است.

جانشین فرمانده کل انتظامی مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیر مجاز را از اولویت‌های اصلی فراجا برشمرد و بیان داشت: از مردم تقاضا داریم با تحویل داوطلبانه هر نوع سلاح غیرمجاز به مراجع انتظامی یا اعلام خبر در خصوص نگهداری این کالای غیرمجاز به پلیس، ما را در تامین امنیت کشور یاری نمایند.

رضایی در ادامه تصریح کرد: ورود اتباع بیگانه به صورت غیرمجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع بوده و جرم تلقی می‌گردد. ورود کالای قاچاق، انتقال و جابجایی آن توسط خودروهای به اصطلاح شوتی ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود و همکاران ما در مجموعه فرماندهی انتظامی استان بوشهر با جدیت این موضوع را دنبال خواهند کرد.

سردار رضایی در پایان از دستگاه‌ها و مسئولان استانی درخواست کردند که ملی فکر کنند و ملی اظهار نظر کنند و از اظهارنظرهای صنفی و محلی خودداری کنند.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.