کد مطلب: ۹۰۱۳۷۸

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

دولت سیزدهم ثابت کرد عزمی جدی برای حل مسائل کشور دارد / مساله نیشکر هفت‌تپه به‌طور جدی دنبال می‌شود

دولت سیزدهم ثابت کرد عزمی جدی برای حل مسائل کشور دارد / مساله نیشکر هفت‌تپه به‌طور جدی دنبال می‌شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت شبانه روز برای گره گشایی از مسایل در تلاش است، گفت: دولت سیزدهم ثابت کرده که اهل کار است و عزمی جدی برای حل مشکلات کشور دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محسن منصوری روز جمعه و در جریان سفر رییس جمهور به خوزستان با حضور در جمع کارگران شرکت هفت تپه، افزود: حضور مسوولان کشوری آنهم در روز جمعه و تعطیلات در سطح استان های مختلف نشان می دهد که دولت سیزدهم برای حل مسایل به طور مستمر در میدان خدمت به مردم حضور دارد.

پیگیری جدی برای حل مسایل هفت تپه از همین فردا

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه قول می دهم مسایل هفت تپه را به صورتی جدی تر در سطح ملی پیگیری کنم، گفت: پیگیری برای حل مسایل هفت تپه را از همین فردا و پس از بازگشت به تهران به طور جدی تر دنبال می کنیم.

منصوری با اشاره به تاخیر ایجاد شده برای واگذاری قطعی مالکیت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اظهار کرد: واگذاری قطعی مالکیت هفت تپه به دلیل پیچیدگی های فنی، مالی و حقوقی با تاخیر روبه‌رو شده است که تلاش می شود موانع باقی مانده با سرعت بیشتر رفع شود.

مسایل هفت تپه در دولت فراموش نشده است

وی تاکید کرد: این اطمینان را به کارگران شرکت هفت تپه می دهیم که مسایل هفت تپه در دولت فراموش نشده و موضوع با اولویت در حال پیگیری است.

معاون اجرایی رییس جمهور افزود: وعده ما به کارگران هفت تپه این است که مطالبه کارگران این شرکت به طور جدی تر در تهران دنبال می شود.

ابراهیم رییسی که صبح امروز (جمعه ۱۸ اسفند) برای افتتاح طرح مهم پاک چوب به شوش رفته بود با مشاهده جمعی از کارگران در ورودی شرکت پاک چوب، با این افراد دیدار و به معاون اجرایی و رییس دفتر خود ماموریت دارد ضمن شنیدن مسایل، مطالبات کارگران را بررسی و پیگیری کنند.

رییس جمهور در سفر یک روزه خود به خوزستان به دلیل فشردگی برنامه ها، امکان حضور در جمع کارگران هفت تپه را نداشت، ولی دستور داد تا محسن منصوری معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری در جمع این کارگران حاضر شده و با آنها گفت وگو کند، این دستور آیت الله رییسی موجب شور و شعف کارگران و سر دادن شعارهایی در حمایت از رییس دولت سیزدهم شد.

در همین ارتباط، محسن منصوری معاون اجرایی و غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور با حضور در جمع کارگران هفت تپه، در فغضایی صمیمی و دوستانه با شنیدن دغدغه و مطالبات کارگران، نسبت به پیگیری خواسته آنها برای واگذاری قطعی شرکت هفت تپه به شرکت صنایع جانبی نیشکر قول مساعد و پیگیری دادند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با وسعتی بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ هکتار در نزدیکی شهر شوش و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.