فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۰۴۴۷

زهرا شفیعی کیست؟

زهرا شفیعی کیست؟

زهرا شفیعی دهاقانی بر اثر سکته‌ مغزی تحت درمان و زیر نظر پزشکی قانونی متوجه یک تومور مغزی شده و برای جراحی مغز، به منظور برداشتن تومور مغزی، در بیمارستان بستری شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سعید دهقان، وکیل دادگستری از بستری شدن زهرا شفیعی، نویسنده و کارگردان در بیمارستان خبر داده و نوشته است که او به علت ضربات شدیدی که بر سرش وارد  شده، دچار سکته مغزی شده است.

به نوشته سعید دهقان، خانم شفیعی، از روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، برای جراحی مغز و برداشتن تومور، در بیمارستان بستری شده است.

زهرا شفیعی فعال سیاسی اجتماعی در سالگرد مهسا امینی‬ بازداشت شده بود. او گفته بود هنگام بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

زهرا شفیعی دهاقانی‬ نویسنده کتاب «نامه یک زن ایرانی به استیون هاوکینگ» است. از جمله آثار انیمیشن او می‌توان به «آن روی سکه»، «شاه شن» و «در اسارت یک انگشت» اشاره کرد. او همچنین فیلم‌های کوتاهی ساخته است با عنوان «غیرت، حجاب، ماهواره» و «مستند زندان (سرطان پیشرفته)».

فیلمنامه بلند «آن روی دیگری» نیز از جمله آثار اوست که در جشنواره اسکریپت تاپالوزا و چند فستیوال معتبر فیلم‌نامه‌نویسی دیگر شرکت کرده است.

منبع : توییتر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.