فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۹۵۲

آبروریزی صولت مرتضوی و بذرباش با نامزدی در انتخابات

آبروریزی صولت مرتضوی و بذرباش با نامزدی در انتخابات

این کار شما باعث آبروریزی دولت آقای رئیسی شد و بهتر این بود اعضای دولت روی یکی از اعضای کابینه که شناخته شده و اصلح بود اجماع می‌کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، صابرین نوشت: یک سوال از اعضای کابینه دولت شهید رئیسی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند. کاری به آقای قاضی‌زاده هاشمی نداریم چون دفعه قبل هم آمده بود.

همانطور که می‌دانید یکی از شروط کاندیدا شدن در ریاست جمهوری داشتن برنامه ۴ ساله و معرفی مشاورین است. این انتخابات هم به علت شهادت حضرت آقای رئیسی زودهنگام برگزار می‌شود و قابل پیش بینی نبود.

حال سوال اینجاست شما در دو هفته اخیر چطور برنامه تدوین و مشاورین را شناسایی کرده‌اید؟ آن هم روزهایی که حال روحی مناسبی نداشتید و مشغول عزاداری و شرکت در مجالس بودید! شاید هم در زمان حیات آقای رئیسی به فکر انتخابات ریاست‌ جمهوری ١۴٠۴ بودید و برنامه تدوین کرده‌اید و احتمالا میخواستید با رئیس کابینه خود در انتخابات سال آینده رقابت کنید!

این کار شما باعث آبروریزی دولت آقای رئیسی شد و بهتر این بود اعضای دولت روی یکی از اعضای کابینه که شناخته شده و اصلح بود اجماع می‌کردند و اگر چنین شخصی حاضر به ثبت نام نشد یا به هر دلیلی پیدا نشد، از کاندیدای اصلح خارج از کابینه دولت حمایت می‌کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.