فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۷۱۲

اسناد خرید سیسمونی در ترکیه توسط دختر قالیباف افشا شد

اسناد خرید سیسمونی در ترکیه توسط دختر قالیباف افشا شد

اخیرا ۲ تا از روحانیون مشاور آقای قالیباف خرید سیسمونی را تایید کرده‌اند ولی در حجم‌اش ان قلت آورده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وحید اشتری درباره سفر خانواده قالیباف به ترکیه نوشت: 

دختر آقای قالیباف در تلویزیون گفت بنده ترکیه رفتم ولی نه برای خرید. این تصویر سامانه هواپیمایی معراج است که برای بار اول منتشر می‌کنم. خوبست ایشان توضیح دهند این ۲۹۴ کیلو بار که در آن سفر در سامانه هواپیمایی معراج بعنوان بار همراه همسر ایشان ثبت شده چیست؟ ۲۰ بسته و چمدان!

حالا نمی‌دانم معنای جمله ایشان اینست که سفر در ابتدا با نیت خرید نبود و وسط سفر تصمیم به خرید گرفتیم و اینجا تعمدا دوپهلو می‌گوید یا کلا معنایش تکذیب ماجرا از اساس است. ولی خب بار همراه مسافر برای معراج نفری ۲۵ کیلوگرم است.

سوال اینکه اتفاقی ۳۰۰ کیلوگرم سیسمونی خریدید؟ این موارد شاید برای مخاطبان فجازی جدید باشد.

ولی برای نهادهای امنیتی و قضایی که دو سال در بررسی پرونده همه اینها را دیده‌اند و استعلام‌ها را گرفته‌اند جدید نیست و موضوع سیسمونی هیچ ابهامی ندارد.

جهت اطلاع‌ احتمالا بنده به همین خاطر بابت اتهام ‎#سیسمونی_گیت تبرئه شدم.

چون در تلویزیون دروغ گفتن بدون هزینه نباشد برای بار هزارم عرض کنم طبق کیفرخواست در پرونده‌ای که با موضوع ‎#سیسمونی_گیت درست شد بنده ۴ اتهام داشتم؛

۱-سیسمونی قالیباف

۲-هلدینگ یاس

۳-عضویت آقای طائب با چند متهم فساد در هئیت مدیره یک خیریه 

۴-حواشی ثانویه سیلی خوردن سرباز بابلی

طبق رای نهایی دادگاه تجدید نظر:

«در موارد ۳ و ۴ متهم، وحید اشتری، بعد از رفت و برگشت پرونده و رای تجدید نظر نهایتا به ۱۴ ماه حبس محکوم شده است.

اما در موارد ۱ و ۲ یعنی ماجرای سیسمونی و هلدینگ یاس حکمی برای بنده بریده نشد و اصطلاحا تبرئه شدم»(تصویر۲)

وقتی پدر می‌تواند چشم در چشم مردم در تلویزیون موجودی حساب پسرش را یک میلیون تومان اعلام کند و بعد تقاضای مهاجرت به کانادا و لیست سفرهای اروپا با همان یک میلیون درز می‌کند این بدآموزی به دختر هم منتقل می‌شود و متاسفانه با همان اعتماد به نفس چنین دروغ‌های آشکاری می‌گوید.(تصویر۳)

اینقدر خیال‌شان از همراهی نهادهای امنیتی و قضایی در کشور راحت است که مثل روز در تلویزیون در مورد اموال‌شان و گاف‌ها و پرونده‌های شان هر دروغی بخواهند می‌گویند.

حتی آنتن تلویزیون و مجری دربست هم در اختیارشان می‌گذارند. هرکسی هم بخواهد تکذیب‌شان کند با گازانبر مواجه است. یک‌بار برادر آقای طائب سفر خرید سیسمونی را به دروغ به محور مقاومت و حاج قاسم نسبت داد. من یک نهی از منکر ساده کردم نه در پرونده فساد بلکه در موضوعی که مربوط به سبک زندگی است.

اینجور استفاده از مقدسات برای تبرئه یک نفر مایه شرمساری است. لذا ناچارا بلیط های سفرشان را منتشر کردم.

اخیرا ۲ تا از روحانیون مشاور آقای قالیباف اصل سیسمونی را تایید کرده‌اند ولی در حجم‌اش ان قلت آورده‌اند.

من این برگه بار را منتشر می‌کنم تا ببینم بزرگوارانی که در لباس پیغمبر ص روی منبر برای مردم از «النجات فی الصدق» می‌گویند ایندفعه چه پاسخی دارند.(تصویر۴)

دختر آقای قالیباف در تلویزیون گفت چون در کارنامه مدیریتی پدر بنده پرونده ابهام برانگیزی وجود ندارد این موارد را مطرح می‌کنند.

متاسفانه یا خوشبختانه ظاهرا ایشان نمی‌داند بزرگترین و مخوف‌ترین پرونده‌های فساد تاریخ جمهوری اسلامی همگی متعلق به مدیریت‌های پدر ایشان می‌باشد.

ولی تاسف برانگیز اینکه ایشان بعنوان سوگلی نظام در هیچ پرونده‌ای بعنوان متهم به هیچ دادگاهی احضار نشده و هیچ‌گاه پرونده‌هایش رسیدگی نشده و در آن‌هایی هم که رسیدگی شده همگی یکی دو تا زیر دست ناچیز قربانی شده‌اند.

همین نکته نگران کننده برای ترقی ایشان در مدیریت کشور است.

قبلا گفته‌ام ‎دردانه‌ها که با چفیه فساد می‌کنند فرق‌شان با رقبای‌شان اینست که اینجا همه دستگاهها معمولا برای ماله کشی پرونده‌هایشان بسیج می‌شوند، همه امکانات دولتی برای نشاندن‌شان روی صندلی ریاست جمهوری فراهم می‌شود، هرکسی سوالی بپرسد با داغ و درفش مواجه می‌شود و حالا تذکر و نهی از منکر و پرونده‌های فساد بماند.

در سیاست‌گذاری های اقتصادی که بعضا چند دهه کشور را به قهقرا می‌برد امکان سوال باقی نمی‌گذارند و …

خلاصه جامعه ما در ۱۴۰۳ تاب بازگشت به دهه هفتاد و دوران تاریک آقای هاشمی را ندارد.

دیگر نمی‌شود دهان‌ها را بست!

دختر قالیباف اشتری

قالی

اشتری2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.