فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۵۵۰

ترامپ بعد از ترور محبوب شد

ترامپ بعد از ترور محبوب شد

نظرسنجی جدیدی که توسط کالج امرسون پس از سوء قصد به دونالد ترامپ انجام شد، نشان داد که میزبان سابق کاخ سفید در هفت ایالت چرخشی و در سطح ملی از جو بایدن، رئیس جمهور کنونی پیشی گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، این نظرسنجی نشان داد که ۴۶ درصد از رای دهندگان ثبت نام شده از دونالد ترامپ حمایت می‌کنند در حالی که تنها ۴۲ درصد آماده رای دادن به بایدن هستند و ۱۲ درصد هنوز تصمیم نگرفته‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نتایج نظرسنجی، حمایت از بایدن از اوایل ماه جاری تاکنون دو درصد کاهش یافته است در حالی که حمایت ترامپ ثابت مانده است.

ترامپ در شش ایالت از هفت ایالت چرخشی که شامل آریزونا، جورجیا، میشیگان، نوادا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و ویسکانسین می‌شود، برتری خود را نسبت به بایدن افزایش داده یا حفظ کرده است.

ایالت‌های چرخشی ایالت‌هایی هستند که به طور سنتی طرفدار هیچ یک از دو حزب جمهوری‌خواه یا دموکرات نیستند و از این نظر آرای آنها در انتخاب رئیس جمهور آمریکا بسیار تاثیر گذار است.

نظرسنجی نشان می‌دهد که از ماه مارس، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جورجیا، پنسیلوانیا و ویسکانسین یک امتیاز و در آریزونا دو امتیاز کسب کرده است، اما در میشیگان یک امتیاز از دست داده است.

بر اساس این نظرسنجی، رأی دهندگان آمریکایی به طور کلی در مورد اینکه آیا بایدن باید از رقابت کناره گیری کند یا خیر، اختلاف نظر دارند، زیرا ۵۲ درصد از نظر ملی فکر می‌کنند که «باید» و ۴۸ درصد فکر می‌کنند که «نباید» از رقابت‌ها کنار بکشد.

این نظرسنجی توسط کالج امرسون در ۱۵ تا ۱۶ ژوئیه و با تماس با ۲۰۰۰ پاسخ دهنده از طریق تلفن‌های همراه و تلفن ثابت با ضریب خطای  ۲.۱ درصد انجام شد.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.