فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۶۹۹

پرویز فتاح:

نگاه مثبت رهبر انقلاب سرمایه رئیس جمهور منتخب است

نگاه مثبت رهبر انقلاب سرمایه رئیس جمهور منتخب است

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: دکتر مسعود پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارند و همه اینها باعث شده مردم طرف ایشان باشند و همچنین سرمایه دیگر، نگاه مثبت رهبر انقلاب به رئیس جمهور منتخب است که در اختیار پزشکیان است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سید پرویز فتاح روز سه شنبه دوم مرداد ۱۴۰۳ پس از دیدار با دکتر مسعود پزشکیان افزود: اطمینان خاطر دادیم که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که یک نهاد انقلابی زیر نظر رهبر انقلاب است با همه ظرفیت در کنار پزشکیان خواهد بود. ایشان تردید نکنند که ظرفیت و امکانات ما در کنار دولت ایشان حمایت خواهد کرد.

بنابر روایت ایرنا، وی با اشاره به همکاری دولت با نهادها گفت: از پزشکیان خواهش کردم که ظرفیت نهادها را در کنار دولت خود ببیند و این می‌تواند کمک بسیاری کند. در دولت روحانی هم همین‌گونه بود همچنین در دولت شهید جمهور آقای رئیسی هم بود اکنون هم درخصوص دولت پزشکیان به ما سفارش شده که حمایت کنیم و این کار را خواهیم کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: بنده پیشنهاداتی مطرح کردم و ایشان هم بزرگواری کردند یادداشت کردند و قول پیگیری دادند و چند مورد مصداقی هم بود که به بنده گفتند حتما این موارد را پیگیری و حل کنم.

فتاح گفت: پزشکیان پیشنهادات بنده را یادداشت کردند. به هرحال هنوز دولت تشکیل نشده و بعضی از مواردی که گفتم به یک وزارتخانه خاص یا وزیر ایشان مربوط بود. شاید لازم باشد بعد از استقرار دولت چهاردهم بتوانیم دقیق‌تر و ریزتر موارد را مطرح کنیم اما بطور کلی بنده خیلی امیدوار هستم.

فتاح در خصوص پزشکیان افزود: پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارند و همه اینها باعث شده مردم طرف ایشان باشند و همچنین سرمایه دیگر، نگاه مثبت رهبر انقلاب به رئیس جمهور منتخب است که در اختیار پزشکیان است.

 

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.