فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۳۹۴

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین شهر در مجلس، در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز»:

ترور شهید هنیه باعث انسجام داخلی می‌شود/ دولت چهاردهم در اجرای برنامه‌های خود مصمم‌تر خواهد شد

ترور شهید هنیه باعث انسجام داخلی می‌شود/ دولت چهاردهم در اجرای برنامه‌های خود مصمم‌تر خواهد شد

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به ترور شهید هنیه در تهران تاکید کرد: ترور شهید هنیه ثبات دولت را بیشتر خواهد کرد و در مسائل داخلی هم به نظر می‌رسد که انسجام بیشتری را رقم بزند و باعث شود دولت نسبت به انجام برنامه‌های خود مصمم‌تر باشد.

به گزارش تجارت نیوز،

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر، در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز درباره ترور شهید هنیه در آستانه آغاز به کار دولت چهاردهم گفت: صحبت‌های آقای پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران در مراسم تحلیف کاملاً با چارچوب‌ها، اصول و موازین مشخصی ایراد شد و مورد استقبال نمایندگان ملت هم قرار گرفت.

سخنان پزشکیان مورد استقبال هیات‌های آزادی‌خواه حاضر در مراسم تحلیف قرار گرفت

او با اشاره به بخشی از صحبت‌های پزشکیان در مراسم تحلیف که به مساله غزه و فلسطین می‌پرداخت، افزود: خصوصاً سخنرانی دکتر پزشکیان مورد استقبال هیات‌های خارجی آزاده‌خواهی که از کشورهای دیگر از جمله خود سرزمین‌های اشغالی حضور داشتند و شهید اسماعیل هنیه هم جزو آنها بود، قرار گرفت و از مواضع انقلابی که آقای پزشکان راجع به مباحث بین‌المللی داشتند خیلی خرسند شدند.

صحبت‌های پزشکیان و ترور شهید هنیه موجب دفاع دولت چهاردهم از مظلومین جهان می‌شود

حاجی‌دلیگانی درباره تبعات این ترور برای دولت تازه‌کار پزشکیان عنوان کرد: به نظر می‌رسد که این صحبت‌های آقای پزشکیان در مراسم تحلیف و شهادتی که اتفاق افتاد باعث دفاع بیشتر دولت چهاردهم از مظلومین جهان از جمله ملت غزه خواهد شد.

شهادت شهید هنیه موجب انسجام بیشتر هم در جبهه مقاومت و هم در داخل ایران بین جریان‌های مختلف فکری کشور خواهد شد

این نماینده مجلس با اشاره به ترور شهید هنیه در تهران تاکید کرد: ترور شهید هنیه ثبات دولت را بیشتر خواهد کرد و در مسائل داخلی هم به نظر می‌رسد انسجام بیشتری را رقم بزند و باعث شود که دولت نسبت به انجام برنامه‌های خود مصمم‌تر باشد.

حاجی‌دلیگانی افزود: شهادت ایشان به نظر من موجب انسجام بیشتر هم در جبهه مقاومت و هم در داخل ایران بین جریان‌های مختلف فکری کشور خواهد شد.

با توجه به عدم استقرار دولت موضع رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف، موضع درستی است

نماینده شاهین شهر در مجلس با اشاره به شرایط دولت چهاردهم گفت: هنوز که دولت کامل مستقر نشده است و فعلاً شخص آقای رئیس‌جمهور، رئیس دفتر و معاون اول ایشان رسماً تعیین تکلیف شده‌اند. بنابراین همین موضعی که ایشان در روز تحلیف گرفتند موضع درستی است و می‌تواند برای بقیه افرادی هم که بعداً در دولت منصوب خواهند شد نقشه راه مناسبی باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.