فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۳۵۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

متن و حاشیه جلسه رای‌گیری کمیسیون عمران مجلس درباره فرزانه صادق مالواجرد

متن و حاشیه جلسه رای‌گیری کمیسیون عمران مجلس درباره فرزانه صادق مالواجرد

ابراهیم نجفی، نایب‌رئیس دوم کمیسیون عمران، با اشاره به جلسه رای‌گیری این کمیسیون درباره فرزانه صادق مالواجرد گفت: قرار شده از جزئیات جلسه رأی‌گیری چیزی نگوییم، تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از کمیسیون عمران با اکثریت آرا رای اعتماد گرفته است.

به گزارش تجارت نیوز،

کمیسیون عمران مجلس اعلام کرده است که فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، از این کمیسیون به عنوان کمیسیون تخصصی مرتبط با وزارتخانه رأی اعتماد گرفت.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر برخی رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی خبر دادند در کمیسیون عمران در زمان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی هشت عضو غایب بوده‌اند، ۶ نفر به او رأی مخالف داده‌اند و ۱۱ نفر هم رأی موافق داشته‌اند.

اگرچه این خبر از روی خروجی برخی کانال‌ها و رسانه‌ها پاک شد اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز ابهام در این ماجرا را تایید می‌کند.

فرامرز شهسواری، عضو کمیسیون عمران مجلس، در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز خبر از غیبت خود در این جلسه داد و گفت: به دلیل درگیری کاری نتوانسته است در جلسه شرکت کند و از جرئیات اطلاعی ندارد، فقط می‌داند که خانم صادق از کمیسیون رأی مثبت گرفته است.

همچنین ابراهیم نجفی، نایب‌رئیس دوم کمیسیون عمران، در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز تاکید کرد که قرار شده از جزئیات جلسه رأی‌گیری چیزی نگوییم، تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از کمیسیون عمران با اکثریت آرا رأی اعتماد گرفته است.

نجفی درباره تعداد قابل توجه اعضای غایب در جلسه کمیسیون گفت: روز آخر حضور نمایندگان در مجلس بوده و برخی نمایندگان به دلیل مشغله کاری یا اجبار به حضور در حوزه انتخابیه خود نتوانسته‌اند در این جلسه حاضر شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.