فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۹۹۵

نماینده مردم بروجرد در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون: کدام نظام سیاسی حاضر است پست وزارتخانه به ایشان بدهد؟!

نماینده مردم بروجرد در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون: کدام نظام سیاسی حاضر است پست وزارتخانه به ایشان بدهد؟!

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی یک مجلس ولایت مدار است و در جهت توصیه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب حتما حرکت می کند و بنای آن تعامل با دولت است اما این صرفا به معنای حمایت از افرادی که توسط دولت معرفی می شود، نیست. مخالفت نیز کمک به دولت است.

به گزارش تجارت نیوز،

عباس گودرزی نماینده بروجرد در جلسه بررسی برنامه ها و صلاحیت احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مجلس شورای اسلامی یک مجلس ولایت مدار است و در جهت توصیه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب حتما حرکت می کند و بنای آن تعامل با دولت است اما این صرفا به معنای حمایت از افرادی که توسط دولت معرفی می شود، نیست. مخالفت نیز کمک به دولت است.

گودرزی گفت: ما نباید نظام حساسیت جبهه انقلاب را پایین بیاوریم زیرا در بزنگاه ها این حساسیت ها گره گشا است و نظام اسلامی و ملت ایران را نجات خواهد داد.

وی افزود: برخی گفتند که دستگاه های امنیتی همه را تایید کردند بنده می گویم مقام معظم رهبری به ما نگفتند که ببینید اگر دستگاه های چندگانه تایید کرد سکوت کنید و رای بدهید.

گودرزی عنوان کرد: من تعجب می‌کنم کدام نظام سیاسی حاضر است پست وزارتخانه را به یک چنین شخصی بدهد اگر توبه کرده خدا قبول کند اما چرا مسئولیت وزاتخانه؟

وی گفت: من در تحیرم که چرا برخی افراد فتنه را تقلیل می‌دهند. تحریم‌های فلج‌کننده محصول فتنۀ ۸۸ بود.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.