فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۰۵۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جر و بحث رسایی با قالیباف در مجلس/ درخواست اخطار قانون اساسی رسایی تذکر آیین‌نامه‌ای شد؛ قالیباف پاسخ داد

جر و بحث رسایی با قالیباف در مجلس/ درخواست اخطار قانون اساسی رسایی تذکر آیین‌نامه‌ای شد؛ قالیباف پاسخ داد

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر آیین‌نامه‌ای رسایی و ثبت‌نام نکردن موافقان و مخالفان برای وزرا که باید قبل از جلسه اول انجام می‌شد گفت: برای اینکه مخالفان امنیت داشته باشند و لابی‌من‌ها از همان ابتدا به آنها هجوم نبرند این کار را انجام دادیم.

به گزارش تجارت نیوز،

حمید رسایی، نماینده تهران در مجلس، در اخطار قانون اساسی درخواست ارائه توضیحاتی به هیات‌رئیسه مجلس داشت و گویا می‌خواست درباره صحبت‌های دیروز محمدحسین ثابتی در جریان بررسی صلاحیت عباس عراقچی صحبت کند. او گفت: دیروز آقای عراقچی با خطاب قرار دادن آقای ثابتی طوری صحبت کرد که انگار نقد برنامه و کارنامه ایشان یعنی زیر سوال بردن ولایت‌مداری مجلس...

قالیباف تاکید کرد باید در دستور صحبت کند و دستور کار دیروز گذشته است و او نباید بحث روز گذشته را مطرح کند.

رسایی هم در پاسخ گفت، من حالا یک موضوع دیگر را مطرح می‌کنم، ببینم شما جواب آن را می‌دانید؟!

توضیحات قالیباف درباره لابی‌من‌هایی که نمایندگان مخالف را آزار می‌دهند

سپس رسایی با اشاره به ماده ۲۰۴ آیین‌نامه داخلی به قالیباف گفت: ماده ۲۰۴ را بیاورید. قالیباف به او گفت حفظ هستم بفرمایید. رسایی گفت: اگر می‌دانید بگویید ببینم درباره چه موضوعی است. قالیباف پاسخ داد و رسایی گفت نه این نیست، الان من می‌گویم تا بدانید.

رسایی در ادامه تاکید کرد که ثبت‌نام موافقان و مخالفان برای وزرا باید قبل از جلسه اول انجام می‌شد تا نمایندگان بتوانند خود را آماده کنند.

قالیباف در ادامه گفت: همین الان هم شما بر اساس دستور کار صحبت نکردید. چون این موضوع را باید همان روز شنبه تذکر می‌دادید. اما هیات‌رئیسه تخلف نکرده است. بلکه برای اینکه مخالفان امنیت داشته باشند و لابی‌من‌ها از همان ابتدا به آنها هجوم نبرند این کار را انجام دادیم.

هرچند رسایی عقیده داشت قالیباف کار خود را توجیه کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.