فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۰۹۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

بی‌برنامگی و کم‌اطلاعی مشاوران رئیس‌جمهور، کار دستش داد/ مسعود پزشکیان برای گرفتن وقت دفاع از کابینه دست به دامان وزرا شد

بی‌برنامگی و کم‌اطلاعی مشاوران رئیس‌جمهور، کار دستش داد/  مسعود پزشکیان برای گرفتن وقت دفاع از کابینه دست به دامان وزرا شد

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، روز اول آغاز بررسی صلاحیت وزرا بی‌برنامه عمل کرد و با وجود اینکه مدت کمی از فرصت قانونی خود را صرف دفاع از کابینه کرده بود، بقیه وقتش را به نمایندگان مجلس اهدا کرد تا از کابینه او دفاع کنند. به نظر می‌آید مشاوران و اعضای دولت خبر نداشته‌اند که رئیس‌جمهور به این زمان در دقایق آخر بررسی صلاحیت کابینه نیاز پیدا خواهد کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

آن‌طور که از اظهارات محمدحسین رحیمی، وزیر پیشنهادی دادگستری، برداشت می‌شد، او تقریباً سه بار در جریان دفاع از خود اعلام کرد قول داده مدتی از زمان خود را برای استفاده رئیس‌جمهور ذخیره کند.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، روز اول آغاز بررسی صلاحیت وزرا بی‌برنامه عمل کرد و با وجود اینکه مدت کمی از فرصت قانونی خود را صرف دفاع از کابینه کرده بود، بقیه وقتش را به نمایندگان مجلس اهدا کرد تا از کابینه او دفاع کنند. به نظر می‌آید مشاوران و اعضای دولت خبر نداشته‌اند که رئیس‌جمهور به این ‌مدت‌زمان در آخر بررسی صلاحیت کابینه نیاز پیدا خواهد کرد.

از همان روز اول هم انتقادهایی درباره این عملکرد مسعود پزشکیان مطرح شد و بسیاری از اقدام او در بخشیدن وقت باقی‌مانده خود به نمایندگان تعجب کردند.

حالا در سومین روز بررسی صلاحیت وزرا گویا مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، به این نتیجه رسیده است که به فرصتی برای دفاع آخر خود از کابینه نیاز دارد و بر همین اساس هم اعضای دولت و مشاوران دست به دامان وزرا شده‌اند تا مدت کمتری از زمان قانونی خود استفاده کنند و بقیه زمان‌ها نهایتاً جمع شود و رئیس‌جمهور بتواند در انتهای بررسی صلاحیت‌ها از اعضای کابینه خود دفاع کند.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.