فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۱۶۷

آیا سیاست کوچک سازی مسکن در دولت چهاردهم اجرا می شود؟

آیا سیاست کوچک سازی مسکن در دولت چهاردهم اجرا می شود؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: خدمت آقای رئیس جمهور رسیدیم قصه مسکن مطرح شد ایشان فرمود بودجه از کجاست؟ بودجه داده‌اید؟ دغدغه اولی برای ما این است که نکند سیاست انقباضی و کوچک سازی مسکن بخواهد خط سیر شما باشد.

به گزارش تجارت نیوز،

محمدعلی نقدعلی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه وشهر سازی گفت: خانم صادق من آیه‌ای از قرآن را که می فرماید مسکن برای انسان مایه آرامش است می‌خوانم؛ اصولا مسکن، شب و همسر برای آدم محل آرامش است. خانم صادق مستاجری خیلی سخت است و در این زمان درد بی درمان است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: اولا ریاست محترم جمهور قول دادند که از زن در کابینه استفاده کنند ما هم منکر توانایی و تخصص ایشان نیستیم. خانم صادق فرزند شهید و از بدنه وزارت راه است و از برنامه ایشان کاملا مشخص است آمادگی وزارت راه را دارند. در مجلس یازدهم درخصوص شهر و قوانین خدمت ایشان می‌رسیدیم و از این حیث کسی نمی تواند ایشان را زیر سوال ببرند. اما نگرانی ما گزارش حوزه نظارت مجلس و کمیسیون است، زیرا برابر قانون جهش تولید مسکن هر دولتی که مستقر شود باید سالانه یک میلیون مسکن بسازد در حال ما نیاز به ساخت ۵ میلیون واحد مسکن داریم، متاسفانه در گذشته زمین مانده است.

وی ادامه داد: خدمت آقای رئیس جمهور رسیدیم قصه مسکن مطرح شد ایشان فرمود بودجه از کجاست؟ بودجه داده‌اید؟ دغدغه اولی برای ما این است که نکند سیاست انقباضی و کوچک سازی مسکن بخواهد خط سیر شما باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه راهی جز توسعه و گسترش شهرها و اعطای زمین برای مسکن ارزان قیمت وجود ندارد، گفت: زمانی که تراکم نفر در هکتار در اصفهان ۱۰۰ نفر و در میبد یزد ۱۵۰ نفر تعریف شده است و این سیاست انقباضی و تراکم است. نسبت به سیاست‌های خانم صادق دغدغه مند هستیم

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.