فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۰۹۲

رفع حصر کروبی شد ؟

رفع حصر کروبی شد ؟

کروبی گفته امیدوار است رفع حصر به‌زودی انجام شود اما به‌شرطی که با رفع حصر میرحسین موسوی همزمان باشد.

به گزارش تجارت نیوز،

فرزند مهدی کروبی در واکنش به «تلاش رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه برای رفع حصر مهدی کروبی» از پدرش نقل کرده است که او «رفع حصر تنهایی» نمی‌خواهد و هرگونه رفع حصری باید میرحسین موسوی را هم شامل شود.

حسین کروبی این اظهارات را در مصاحبه با انصاف نیوز و در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات غلامحسین کرباسچی، شهردار پیشین تهران درباره رفع حصر مطرح کرد که گفته بود «خبرهای خوبی ان‌شاءالله در راه است.»

حسین کروبی گفت: « باید بگویم که در هفته‌ا‌ی گذشته یک پیغامی از طرف آقای پزشکیان رئیس جمهور و آقای اژه‌ای رئیس قوه قضاییه داده شد که دنبال رفع حصر آقای کروبی هستیم و موافقیت‌هایی شده است. لذا پیرو این پیغام، ما نظر آقای کروبی را خواستیم.»

او افزود که پدرش از تلاش روسای جمهور و قوه قضاییه برای رفع حصر تشکر کرده و گفته است که امیدوار است رفع حصر به‌زودی انجام شود اما به‌شرطی که با رفع حصر میرحسین موسوی همزمان باشد.

به گفته حسین کروبی پدرش افزوده است: «ما هر دو همزمان حصر شدیم و اگر قرار شود روزی رفع حصر شود ما هر دو باید رفع حصر شویم. لذا امیدوارم انشالله این کار به‌زودی انجام شود ولی با همدیگر باشد. من رفع حصر تنهایی را نمی‌خواهم.»

منبع : یورونیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.