فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۹۲۳

حاشیه جدید کاظم صدیقی؛ آبروی یکدیگر را نبریم!

حاشیه جدید کاظم صدیقی؛ آبروی یکدیگر را نبریم!

صدیقی اضافه کرد: آبروی هم را نبریم و پای هم را نگیریم و برای هم پرونده درست نکنیم.

به گزارش تجارت نیوز،

امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته گفت:  آبروی هم را نبریم و پای هم را نگیریم و برای هم پرونده درست نکنیم. دل هم را نسبت به یکدیگر چرکین نکنیم. شما و خودم را به رعایت حریم حق تعالی دعوت می‌کنم. با توجه به این حقیقت همواره برای رضای آن نفس کشیده و قدم برداریم.

صدیقی اظهار داشت: دشمنان اعتقادی به کرامت انسانی ندارند، لذا اگر پایشان به جایی برسد آنجا را نابود خواهند کرد.

وی افزود: تجهیزات کافی مسلمانان سبب خواهد شد جلوی دشمنان بیرونی گرفته شود، اما در برابر دشمنان داخلی باید زبان، چشم، نفس اماره و اراده را کنترل کرد و در برابر افزون طلبی، قدرت طلبی و هوا و هوس در حد توان تقوا داشت و یاد خدا، یاد مرگ، یاد بهشت و جهنم را به خاطر سپرد تا از آلوده شدن به رذائل اخلاقی محفوظ بمانیم.

وی گفت: دین ما دین ستم سوز و طاغوت گریز است و قرآن کریم مسئله طاغوت ستیز را رکن دین می‌داند. باید موانع وحدت را از میان برداشت و برای تحقق این مهم باید نخبگان و دلسوزان در کشورهای مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

صدیقی اضافه کرد: آبروی هم را نبریم و پای هم را نگیریم و برای هم پرونده درست نکنیم. دل هم را نسبت به یکدیگر چرکین نکنیم و ایثار و محبت داشته باشیم.

گفتنی است کاظم صدیقی در ماجرای زمین خواری ازگل مورد اتهام قرار گرفت. روز ۲۳ اسفند یاشار سلطانی با انتشار اسنادی این ماجرای فساد مالی را رسانه‌ای کرد. در این تخلف، کاظم صدیقی و پسرانش چهارهزارو ۲۰۰ متر از زمین‌های مدرسه علمیه ازگل را به نام شرکت خودشان زده بودند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.