فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۹۲۶

علیرضا پناهیان اعلان جنگ فرهنگی کرد!

علیرضا پناهیان اعلان جنگ فرهنگی کرد!

علیرضا پناهیان گفت: دیگر شیعه داخل قلعه‌ای جواب نمی‌دهد. امروز اگر جهانی فکر نکنیم، فاسد می‌شویم.

به گزارش تجارت نیوز،

علیرضا پناهیان گفت: دیگر شیعه داخل قلعه‌ای جواب نمی‌دهد. امروز اگر جهانی فکر نکنیم، فاسد می‌شویم.  به جای آشنایی دختر و پسرهایمان با ترانه‌های کره‌ای، آن‌ها را برای تولید کلیپ و نوحه‌های عزاداری امام حسین (ع) در وسط اروپا و آمریکا تربیت کنیم باید حرف دین را به گوش دختران و پسران جوان در جهان که آماده پذیرش حرف‌های ما هستند، برسانیم.

علیرضا پناهیان شب گذشته در مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسگری(ع) که در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه با شهادت امام حسن عسگری(ع) دوران غیبت امام زمان(عج) آغاز شد، اظهار داشت: وقتی که امام پشت پرده غیبت رفت، مردم باید معلم دین را خود تشخیص بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه امام حسن عسگری(ع) مسئولیت حفظ دین را براساس نظرمتخصصین به عهده ما گذاشته‌اند، گفت: همانطورکه تمام علوم نیاز به متخصص دارد، در دین هم چون امروز امام معصوم بالای سرما نیست، نیازمند متخصص هستیم.

وی با بیان اینکه براساس روایات پیامبر(ص)، زمانی خواهد رسید که از قرآن و اسلام چیزی جز رسم و نامش باقی نمی‌نماند، ابراز کرد: اینکه امروز با فتنه‌های بسیاری در آخرالزمان روبرو هستیم، به خاطر استقبال مردم عالم از دین و حضور ۲۰ میلیونی زائر در کربلا است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه سینه زدن برای حضرت زینب(س) خوب است ولی باید چادر حضرت زینب(س) را برای تمام زن‌های فرانسه که تشنه‌تر هستند معرفی کنیم، گفت: زنان و دختران فرانسه و کشورهای غربی می‌فهمند که دنیا به بن بست رسیده است.

وی با بیان اینکه باید به فکر شیعه جهانی باشیم، اظهار کرد: دیگر شیعه داخل قلعه‌ای جواب نمی‌دهد، امروز برای تمام جهان سوال شده که این حسین کیست که در دنیا طوفان به پاکرده، لذا باید نوحه‌هایی که خوانده می‌شود با زبان‌های مختلف برای تمام جهانیان خوانده شود.

این استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه جوانان از شیعه قلعه‌ای باید به شیعه جهانی سوق داده شوند، تصریح کرد: به جای آشنایی دختر و پسرهایمان با ترانه‌های کره‌ای، آنها را برای تولید کلیپ و نوحه‌های عزاداری امام حسین(ع) در وسط اروپا و آمریکا تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در روضه‌ها، نوحه‌خوانی‌ها، منبرها و آموزش‌های عقیدتی باید جهانی شویم، ادامه داد: هیئت‌های مذهبی و انقلابیون به جای رقابت در داخل شهر و محلات خود باید با اتحاد و همدلی به جهانی شدن شیعه و اهل بیت(ع) فکر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه باید به مسئولیت جهانی خود فکر کنیم، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی کشورمان در پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق برای تاثیرگذاری و انتقال بهتر فرهنگ اهل بیت(ع) و معرفی امام حسین(ع) با زبان‌های کشورهای خارجی نوحه سرایی و سخنرانی کنند.

وی با بیان اینکه دنیا از بی بند و باری و بی‌حجابی خسته شده است، اظهار کرد: باید الگوهای حجاب اسلام را به جهانیان معرفی کنیم.

این استاد حوزه علمیه، با تأکید بر اینکه باید جهان را برای امام زمان(عج) آماده کنیم، یادآور شد: با توجه به اینکه امام حسن عسگری(ع) مسئولیت جهانی را به ما داده است، پس باید با فرهنگ جهانی مردم را تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه امام حسن عسگری(ع) عنایت ویژه‌ای به مردم کاشان داشتند، ابراز کرد: مسجدی که در روستای رحق کاشان به دستور امام حسن عسگری(ع) ساخته شده، موید این واقعیت است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه فیلم و صوت هیئت‌های مذهبی کاشان باید در اروپا پخش شود، خاطرنشان کرد: به جای اینکه فیلم‌ها و موسیقی‌های اروپائیان را در موبایل‌های خودمان ببینیم، باید فیلم‌های هیئت‌های عزاداری امام حسین(ع) را به اروپا ببریم.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.