خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۷۱۷۶

قاسم روانبخش، نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس، در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز»:

تصویب اف‌ای‌تی‌اف هیچ تاثیری جز ضرر زدن به کشور ندارد / تصویب اف‌ای‌تی‌اف راه سرمایه‌گذاری در کشور را باز نمی‌کند

تصویب اف‌ای‌تی‌اف هیچ تاثیری جز ضرر زدن به کشور ندارد / تصویب اف‌ای‌تی‌اف راه سرمایه‌گذاری در کشور را باز نمی‌کند

یک نماینده مجلس درباره تصویب اف‌ای‌تی‌اف گفت: به این شکل نیست که ما فکر کنیم که پالرمو و اف‌ای‌تی‌اف مصوب کردیم کار تمام می‌شود. تصویب اف‌ای‌تی‌اف هیچ تاثیری جز ضرر زدن به کشور ندارد.

به گزارش تجارت نیوز،

قاسم روانبخش، نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس، در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز با اشاره به صحبت‌های مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، درباره نامه‌نگاری با مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور تصویب اف‌ای‌تی‌اف گفت: این اشتباه است که می‌گویند ما اگر اف‌ای‌تی‌اف را تصویب کنیم مشکلات‌مان حل خواهد شد. همان‌طور که در ماجرای برجام هشت سال فرصت کشور را گذاشتیم و در نهایت هم آن را پاره کردند و دور انداختند.

اف‌ای‌تی‌اف را تصویب کنیم، راه‌های فروش نفت را هم از ما می‌گیرند

روانبخش با نگاه انتقادی نسبت به تصویب و پذیرش کامل معاهده اف‌ای‌تی‌اف در کشور تاکید کرد: اگر اف‌ای‌تی‌اف را تصویب کنند همه آن راه‌حل‌هایی را که داریم و به وسیله آنها تحریم‌ها را دور می‌زنیم و به این واسطه بی‌اثرشان می‌کنیم در اختیارشان قرار می‌دهیم و دیگر اجازه فروش نفت هم به ما نمی‌دهند.

تصویب اف‌ای‌تی‌اف هیچ تاثیری جز ضرر زدن به کشور ندارد

او ادامه داد: دشمنان ما کسانی هستند که در غزه و لبنان چنین جنایاتی مرتکب می‌شوند؛ وقتی با بچه‌های ما این کار را می‌کنند با مادر محور مقاومت که ایران است، چه‌کار خواهند کرد؟ به این شکل نیست که ما فکر کنیم پالرمو و اف‌ای‌تی‌اف مصوب کردیم کار تمام می‌شود. تصویب اف‌ای‌تی‌اف هیچ تاثیری جز ضرر زدن به کشور ندارد.

با تصویب اف‌ای‌تی‌اف راهکارهای فروش نفت را در اختیار دشمنان قرار می‌دهیم/ الان هر چقدر بخواهیم می‌توانیم نفت بفروشیم

روانبخش با اشاره به شرایط فروش نفت در دولت سیزدهم توضیح داد: با تصویب اف‌ای‌تی‌اف آن راهکارهایی را هم که در دوره آقای رئیسی ابداع شد تا تاثیر تحریم‌ها کمرنگ شود و الان هر چقدر نفت داشته باشیم می‌توانیم بفروشیم در اختیار آنها قرار می‌دهیم و همین را هم از دست می‌دهیم.

تصویب اف‌ای‌تی‌اف راه سرمایه‌گذاری را در کشور باز نمی‌کند/ تصویب کامل معاهده اف‌ای‌تی‌اف شرایط کشور را بحرانی‌تر می‌کند

عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که پس راه‌حل شما برای جبران کمبود بودجه و عدم سرمایه‌گذاری در کشور  چیست گفت: با اف‌ای‌تی‌اف مشکل کمبود بودجه حل نمی‌شود بلکه اوضاع بحرانی‌تر می‌شود. راه سرمایه‌گذاری هم باز نمی‌شود، مگر در برجام این اتفاق افتاد؟ برجام هم بین‌المللی بود، مهم این است که به آن عمل نکردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.