خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۷۵۰۱

شهباز حسن‌پور، نماینده کرمان در یادداشتی اختصاصی برای «تجارت‌نیوز» نوشت:

سخنان پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل نشان داد ایران کشوری قدرتمند، با تمدن و اهل منطق است

سخنان پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل نشان داد ایران کشوری قدرتمند، با تمدن و اهل منطق است

آقای پزشکیان به خوبی در مجمع سازمان ملل در دل نیویورک صدای مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن را به گوش جهانیان رساند، در عین حالی که راه صلح و دوستی را هم باز گذاشت. با این نوع سخن گفتن رئیس‌جمهور ثابت شد که ایران کشوری قدرتمند، با تمدن و اهل منطق است.

به گزارش تجارت نیوز،

شهباز حسن‌پور، نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی اختصاصی برای تجارت‌نیوز با اشاره به سخنرانی شب گذشته رئیس‌جمهور در مقر سازمان ملل در نیویورک نوشت:

شب گذشته با دقت صحبت‌های رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را گوش کردم و به خودم افتخار کردم که رئیس‌جمهور توانست در سطح و جایگاهی که شایسته مردم ایران است از آنها دفاع کند. صحبت‌های ایشان منطقی، کارشناسی و دقیق مطرح شد. 

همچنین آقای پزشکیان به خوبی در مجمع سازمان ملل  در دل نیویورک صدای مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن را به گوش جهانیان رساند، در عین حالی که راه صلح و دوستی را هم باز گذاشت. با این نوع سخن گفتن رئیس‌جمهور ثابت شد که ایران کشوری قدرتمند، با تمدن و اهل منطق است. 

برخی انتقادهایی مطرح می‌کنند که باید بگویم از نظر من این صحبت‌ها درست نیست. آقای رئیس‌جمهور  بهترین دفاع را از آرمان‌های جمهوری اسلامی داشتند، ایشان درباره سردار سلیمانی هم بهترین مطلب را مطرح و تاکید کردند این آمریکا بوده که یکی از یزرگترین سرداران ما در عراق به ترور و به شهادت رساند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.