فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۱۷۸

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز»:

اقدام ایران در برابر رژیم صهیونسیتی موجب کاهش تنش در منطقه خواهد شد

بروجردی خطاب به اسرائیل: زدی ضربتی، ضربتی نوش کن

اقدام ایران در برابر رژیم صهیونسیتی موجب کاهش تنش در منطقه خواهد شد

علاءالدین بروجردی گفت: یک سال است رژیم صهیونسیتی غزه را به آتش و خون کشیده است، ۴۰ هزار نفر را شهید کرده است، دیگر بحران از این بیشتر؟ بنابراین منطقه در بحران سیر می‌کند، اقدام ما موجب می‌شود بحران کاهش پیدا کند.

به گزارش تجارت نیوز،

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز گفت: دیپلماسی بدون پشتوانه میدان اثری نخواهد داشت. ما حتماً با توجه به اینکه دشمن در میدان به ما ضربه می‌زند و در عرصه دیپلماسی و کارهای دیپلماتیک نیست، اقدام مناسب را انجام خواهیم داد. بنابراین باید در کنار دیپلماسی فعال و انقلابی در عرصه عمل هم اقدام عملی را نشان دهیم که ان‌شاءالله نشان خواهیم داد.

بحث جنگ نیست؛ زدی ضربتی، ضربتی نوش کن

او درباره احتمال بروز جنگ که برخی از سیاسیون در کشور از آن یاد می‌کنند توضیح داد: بحث جنگ نیست؛ زدی ضربتی، ضربتی نوش کن. وقتی دزد به خانه یک شهروند وارد می‌شود، با او مقابله می‌کند یا تسلیم می‌شود؟ خیلی طبیعی است، این یک مساله شرعی، عرفی، عقلی و قانونی است و در همه قوانین بین‌المللی هم پذیرفته شده است.

غرب آسیا در بحران سیر می‌کند؛ اقدام ایران مقابل آمریکا موجب کاهش تنش خواهد شد

بروجردی با اشاره به اینکه «منطقه غرب آسیا الان هم دچار اوج تنش است، وارد چه سطحی از تنش دیگری خواهد شد؟» گفت: یک سال است رژیم صهیونسیتی غزه را به آتش و خون کشیده است، ۴۰ هزار نفر را شهید کرده است، دیگر بحران از این بیشتر؟ بنابراین منطقه در بحران سیر می‌کند، اقدام ما موجب می‌شود بحران کاهش پیدا کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.