فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۶۶۳

آخرین وضعیت سلامتی سردار قاآنی چگونه است؟

آخرین وضعیت سلامتی سردار قاآنی چگونه است؟

غیبت فرمانده نیروی قدس سپاه در نماز جمعه تاریخی به امامت رهبر انقلاب در مصلی تهران چشمگیر بود. آخرین باری که قاآنی در رسانه‌ها مشاهده شد در دفتر نماینده حزب‌الله در تهران بود.

به گزارش تجارت نیوز،

میدل ایست نیوزادعا کرده  سردار قاآنی در سلامت کامل است.

این رسانه نوشت: یک منبع بلندپایه نظامی در گفتگو با «میدل ایست نیوز» ضمن تکذیب شایعات درباره فرمانده سپاه قدس پاسداران ایران، اعلام کرد و که سردار قاآنی در سلامت کامل است.

دو شب پیش اسرائیل حملات سنگینی را بمب‌های سنگرشکن در جنوب ضاحیه بیروت انجام داد. برخی نوشتند هدف این همه شیخ صفی الدین بوده است.

005

هنوز رسانه‌های رسمی داخلی صحبتی درباره سلامتی سردار قاآنی انجام نداده‌اند.

تکمیلی: صداوسیما در اخبار امروز خود هیچ اشاره‌ای به وضعیت سردار قاآنی نکرده است.

سایت تابناک نوشت: شایعات درباره سلامت فرمانده نیروی قدس سپاه به شدت در رسانه‌ها مطرح شده و مراجع رسمی هنوز به طور رسمی به این موضوع پاسخ نداده‌اند.  پس از گذشت چند روز شایعاتی درباره سلامتی سردار اسماعیل قاآنی مطرح شد و شبکه‌های عبری و عربی ادعا کرد سردار قاآنی در لبنان حضور داشته و حتی کانال ۱۲ اسرائیل احتمال مجروح شدن او را در بمباران بامداد جمعه ۱۳ مهر بیان کرده است.

حالا با وجود اطلاعات و گزارش‌های مختلف درباره وضعیت سردار اسماعیل قاآنی، مراجع رسمی و نظامی نظیر روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل کشور هنوز موضع گیری رسمی نکرده‌اند و اطلاعات دقیق‌تری در دسترس نیست. 

بعضی از منابع نزدیک به رژیم اسرائیل هم در فضای مجازی مدعی شدند سردار قانی برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سید حسن نصرالله به بیروت سفر کرده بود و براثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده است

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.