فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۷۵۹

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در پاسخ به «تجارت‌نیوز»:

سازمان برنامه تلاش می‌کند تا معوقات و مطالبات بحق گندمکاران را پرداخت کند/ امیدواریم در اولین فرصت مطالبات گندمکاران پرداخت شود + ویدئو

سازمان برنامه تلاش می‌کند تا معوقات و مطالبات بحق گندمکاران را پرداخت کند/ امیدواریم در اولین فرصت مطالبات گندمکاران پرداخت شود + ویدئو

سخنگوی دولت درباره معوقات گندمکاران گفت: پیگیری‌ها در حال انجام است و امیدواریم در اولین فرصت مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

به گزارش تجارت نیوز،

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در نشست خبری به سوال تجارت‌نیوز با این مضمون که «بر اساس گفته رئیس مجلس، دولت و مجلس برای پرداخت معوقات گندمکاران به توافق رسیده‌اند. اینکه گفته می‌شود حدود ۴۲ هزار میلیارد باقی مانده و این مبلغ چه زمانی پرداخت می‌شود، آن هم با توجه به اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته بود بودجه لازم برای این پرداخت را در اختیار ندارد قرار است از چه منبعی پول گندمکاران پرداخت شود؟» پاسخ داد.

مهاجرانی گفت: در مورد گندمکاران باید درباره چند موضوع صحبت کنیم. اول اینکه قیمتی که توافق شده بود با توافق افزایش پیدا کرد. نکته دوم اینکه میزان گندم خریداری شده بیش از مقداری بود که در قانون مصوب شده بود.

او تاکید کرد: باید تعادلی از نظر پرداخت صورت بگیرد، لذا سازمان برنامه و بودجه همه تلاش خودش را خواهد کرد تا ان‌شاءالله معوقات و مطالبه بحق گندمکاران را پرداخت کند.

مهاجرانی افزود: به هیچ عنوان این مطالبه نابحق نیست و ما هم تشکر می‌کنیم از گندمکاران عزیزی که در راستای استقلال غذایی و پر کردن ذخایر راهبردی کشور تلاش می‌کنند، ولی این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که تلاش می‌کنیم ان‌شاءالله پرداخت‌ها صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: پیگیری‌ها در حال انجام است و امیدواریم در اولین فرصت مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.