خبر مهم:

کد مطلب: ۲۷۹۰۳۳

با حمایت تجارت‌نیوز صورت می‌گیرد:

نشست تجاری مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارگزاران تجاری

نشست تجاری مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارگزاران تجاری

برگزاری نشست‌های سازمان‌یافته فعالان اقتصادی و کارگزاران تجاری «نشست تجاری مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارگزاران تجاری» با حمایت انجمن بین‌المللی کارگزاران تجاری و سایر تشکل‌های مرتبط، در تاریخ ۲۱ شهریورماه، در شهر تهران برگزار خواهد شد.

موفقیت در کسب‌وکار نیازمند بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای توسعه کسب‌وکار یا همان دریافت خدمات تخصصی تجاری‌سازی‌ است. که در این میان، نقش بروکرها یا همان کارگزاران تجاری نقشی ویژه و غیر قابل انکار است. اهمیت بروکرها در توسعه فعالیت‌های بخش‌های خصوصی همواره موضوعی با اهمیت است و در شرایط فعلی اقتصادی، اهمیتی دو چندان یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بدون شک، بهره‌مندی از خدمات بروکرها در بخش‌هایی مانند صادرات، انتقال دانش فنی، خدمات ثبت، برندینگ، فرانچایز، تامین منبع مالی، گمرک، بیمه، تبلیغات و به ویژه علم تحلیل داده‌ها که نقشی موثر در تصمیم‌‌سازی‌های صحیح بنگاه‌های اقتصادی در پیشبرد اهداف تجاری این مجموعه‌ها در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی دارد موجبات تعالی سازمانی و موفقیت هرچه بیشتر این مجموعه‌ها را فراهم می‌آورد.

در راستای برگزاری نشست‌های سازمان‌یافته فعالان اقتصادی و کارگزاران تجاری «نشست تجاری مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارگزاران تجاری» با حمایت انجمن بین‌المللی کارگزاران تجاری، مرکز توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشورهای اسلامی، خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان و سایر تشکل‌های مرتبط، در تاریخ ۲۱ شهریورماه، در شهر تهران برگزار خواهد شد. امید است با برگزاری این نشست و حضور مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کارگزاران بازاریابی شبکه‌ای، کارگزاران علم داده و داده‌کاوی، استارت‌آپ‌ها و سایر کارگزاران تجاری، موجبات ارتباط موثر فعالان اقتصادی این حوزه و مجموعه‌های خدماتی در بخش‌های مختلف فراهم شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل جهت حضور در نشست و ضیافت شام، با خانم دکتر زارع با شماره 09123146705 تماس حاصل نمایند.

IMG 20180723 163810 247

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.