خبر مهم:

کد مطلب: ۳۰۱۱۵۶

رزمايش بزرگ شيفت ايثار و خدمت‌رساني بسیجیان ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد

رزمايش بزرگ شيفت ايثار و خدمت‌رساني بسیجیان ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد

رزمايش بزرگ شيفت ايثار و خدمت‌رساني پایگاه‌های بسيج ذوب‌آهن اصفهان در روز سه‌شنبه 20 شهريور ماه سال جاري همزمان با سراسر كشور با رمز يا محمد رسول ا…(ص) برگزار شد.

رزمايش بزرگ شيفت ايثار و خدمت‌رساني پایگاه‌های بسيج ذوب‌آهن اصفهان در روز سه‌شنبه 20 شهريور ماه سال جاري همزمان با سراسر كشور با رمز يا محمد رسول ا…(ص) برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در آغاز اين رزمايش بزرگ كه با حضور روحانیون؛ مقامات نظامي و انتظامي شهرستان لنجان،بسيجيان و مسئولین ذوب آهن در تالار تشريفات روابط عمومي شركت برگزار شد، سرهنگ پرويز اميدي فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان شركت به ذكر اهداف رزمايش شيفت ايثار وخدمت رسانی پرداخت و يادآور شد: بسيجيان ذوب‌آهن همواره در خدمت صنعت و توليد بوده و همانند دوران دفاع مقدس همچون يك سرباز گوش به فرمان مسئولين بوده و با بالاترین توان با خلوص نيت به ايثار و خدمت رساني درقسمت های مختلف مشغول هستند. اجرای رزمايش بزرگ شيفت ايثار و خدمت‌رسانی نيز در جهت نمايش همین روحيه و ارائه دستاوردهاي مربوطه است.

مهندس تولائیان معاون بهره برداری شرکت در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ما گفت: همانگونه که روحیه بسیجی در دوران دفاع مقدس باعث غلبه بر بسیاری از مشکلات شد ، هم اکنون نیز برخورداری از این روحیه می تواند در امر صنعت و تولید گره گشا باشد.

در ادامه سرهنگ مهرابي فرمانده بسيج كارگري سپاه استان اصفهان نيز در سخناني از همدلي و وفاق موجود بين مديريت، كاركنان و بسيجيان ذوب‌آهن و گسترش فعاليت ايثار گرانه در اين شركت ابراز خوشنودي نموده و بسيج ذوب‌آهن اصفهان را نمونه يك واحد بسيج كارگري موفق در سطح استان معرفي كرد .

عليرضا اميري مدير روابط عمومي شركت نيز طي سخناني به ارائه مسئوليت‌هاي اجتماعي و خدمات ايثارگرانه و بسيجي شركت از زمان دفاع مقدس تا كنون پرداخت و يادآور شد: كاركنان ذوب آهن اصفهان سرباز دو جبهه دفاع مقدس، توليد و صنعت هستند و تمامي كاركنان آن داراي روحيه جهادي و بسيجي بوده و با داشتن 14 هزار رزمنده، 286 شهيد و 80 آزاده در دوران جنگ تحميلي و سابقه دو بار بمباران توسط متجاوزين عراقي نقش ايثارگرانه خود را به بهترين نحو متجلي نموده‌اند.

در ادامه اين رزمايش حاضران ضمن بازديد از خطوط توليد و حركت در سطح كارخانه از اقدامات بسيجيان ذوب‌آهن در كارگاه الكتريكي مديريت مهندسي توليد و توزيع برق و مشاهده تعميرات دستگاه‌هاي مختلف، کارگاه نورد 650 و توليد ريل ملي و همچنين از نحوه جمع آوري ضايعات توسط بسيجيان ذوب‌آهن اصفهان در محوطه ميدان رزمندگان بازديد و با روند موفقيت‌هاي به دست آمده آشنا شدند.

در پايان اين رزمايش و در هنگام جمع آوری ضایعات فلزی، برادران بسیجی حلقه صالحين مداحان اهل بيت (ع) ذوب‌آهن اصفهان در جمع حاضران وبا سینه‌زنی آنها در سوگ شهداي كربلا به نوحه سرايي و عزاداري پرداختند.

منبع: شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.