کد مطلب: ۳۵۱۷۷۹

رئیس اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد:

کمک مالی ۵ میلیارد تومانی به تشکل‌های اتاق بازرگانی

کمک مالی 5 میلیارد تومانی به تشکل‌های اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق‌های بازرگانی در 11 اسفند گفت: بخش خصوصی برای موفقیت، باید اتاق‌های بازرگانی توانمندی داشته باشد. وی همچنین از پرداخت تسهیلات به تشکل‌های اتاق خبر داد و گفت: 5.3 میلیارد تومان به تشکل‌های اتاق کمک مالی خواهد شد.

به گزارش تجارت‌ مسعود خوانساری روز سه شنبه در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، از همه اعضای اتاق‌های سراسر کشور خواست در این انتخابات حضور فعالی داشته باشند زیرا هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد قدرت مطالبه‌گری آن بیشتر خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران به وجود بیش از 18 هزار عضو در هشتمین دوره اتاق بازرگانی اشاره کرد و حمایت هدفمند از سایر اتاق‌ها و شخصیت بخشیدن به بخش خصوصی را از جمله دستاوردهای این دوره اتاق برشمرد.

خوانساری درباره فعالیت‌های اتاق گفت: اتاق بعد از برجام دستاوردهای خوبی در ارتباط با سایر اتاق‌های بازرگانی کشورها داشت که تحریم‌های اخیر ادامه موفقیت‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا با اقدامات انجام شده، در سال‌های آینده دستاوردهای بیشتری نصیب کشورمان شود.

پیش‌بینی کاهش درآمد اتاق بازرگانی در سال آینده

دبیرکل اتاق بازرگانی تهران نیز در این جلسه از کاهش درآمد سال آینده اتاق خبر داد و گفت: با وجود افزایش درآمد امسال، سال آینده این روند کاهشی خواهد بود.

بهمن عشقی بر ضرورت توجه بیشتر به اتاق بازرگانی تاکید کرد و افزود: یکی از دلایل کسری درآمد اتاق در سال آینده را کاهش تمایل برای عضویت در اتاق اعلام کرد.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات به تشکل‌های اتاق خبر داد و گفت: 5.3 میلیارد تومان به تشکل‌های اتاق کمک مالی خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.