کد مطلب: ۳۵۵۹۷۵

توضیحات انتخاباتی یحیی آل‌اسحاق / در اتاق تک‌صدایی نباشد

توضیحات انتخاباتی یحیی آل‌اسحاق / در اتاق تک‌صدایی نباشد

یحیی آل‌اسحاق با اشاره به حضورش در لیست ائتلاف بزرگ تشکل‌های کارآفرین اقتصاد ملی و اعتلای اقتصاد (شهرک‌های صنعتی) و تعدادی دیگر از تشکل‌ها اظهار امیدواری کرد که نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی به گونه‌ای رقم بخورد که اتاق تک صدایی نباشد.

یحیی آل‌اسحاق، وزیر اسبق بازرگانی، رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران و از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: شرایط امروز داخلی اقتصاد ایران و تهدیدهای خارجی و جایگاه اتاق بازرگانی با توجه به اهمیت آن در اقتصاد کشور شرایطی را به وجود آورده که ایجاب می‌کند در اتاق‌های بازرگانی کشور یک صدایی نباشد و از همه سلیقه‌ها در اتاق بازرگانی حضور داشته باشند.

وی در ادامه درباره نحوه حضور خود در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران افزود: تعدادی از تشکل‌ها و لیست‌ها اسم من را در لیست خود قرار دادند که از همه آنها تشکر می‌کنم. نام بنده در ائتلاف بزرگ تشکل‌های کارآفرین اقتصاد ملی و اعتلای اقتصاد (شهرک‌های صنعتی) و تعدادی دیگر از تشکل‌ها قرار دارد و با این گروه‌ها در انتخابات حاضر خواهم بود و در نهایت امیدوارم در این انتخابات نتیجه به گونه‌ای باشد که اتاق تک صدایی نباشد. در شرایط فعلی همه باید دست به دست هم بدهیم و یکدل و هماهنگ اقدام کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.