خبر مهم:

کد مطلب: ۳۵۶۳۱۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد :

اولین حاشیه‌های انتخابات اتاق بازرگانی تهران

اولین حاشیه‌های انتخابات اتاق بازرگانی تهران

اولین حاشیه‌های انتخابات اتاق بازرگانی تهران تا ساعت حدود 11 امروز شنبه 11 اسفند ماه امسال را می‌توانید در این گزارش بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در یک ساعت نخست امروز شنبه 11 اسفند ماه امسال حدود 274 فعال اقتصادی برای رای دهی پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

حدود یک ساعت و نیم از انتخابات اتاق بازرگانی می‌گذرد و برخی از گروه‌ها انتقاداتی را نسبت به نحوه رای‌گیری انتخابات در فضای مجازی مطرح می‌کنند؛ این درحالی است که رای گیری به‌طور الکترونیکی در حال انجام است.

تاکنون محمدرضا بهرامن، فریال مستوفی، مسعود خوانساری، سید رضی آقا میری، محمدرضا نجفی‌منش، محمد لاهوتی پای صندوق‌ها رفتند و کاندیدای خود را انتخاب کردند. از دیگر افرادی که رای داده‌اند علی نقی خاموشی و علاءمیرمحمدصادقی است.

در حقیقت اکثر افراد حاضر در گروه ائتلاف برای فردا در انتخابات در هتل لاله حاضر شدند؛ این در حالی است که گروه پیشگامان تحول با سرگروهی محمد بهزادیان، حمید حسینی و مجیدرضا حریری از ساعت 10 و 15 دقیقه در هتل لاله حاضر اما هنوز پای صندوق‌های رای نرفتند.

ابراهیم بهادرانی، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات اتاق تهران درباره شائبه‌های مطرح در این انتخابات گفت: اینکه برخی می‌گویند مسائلی در نهمین دوره انتخابات شکل گرفته، چنین نیست؛ چرا که رای‌گیری از فعالان اقتصادی به طور الکترونیکی انجام می‌شود و بنابراین تخلفی در نحوه رای‌گیری صورت نگرفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.