فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۵۶۳۲۹

۲۷۴ نفر در یک ساعت اول انتخابات اتاق تهران رای دادند / ١٤ هزار و ٩٠٠ نفر حق رای دارند

274 نفر در یک ساعت اول انتخابات اتاق تهران رای دادند / ١٤ هزار و ٩٠٠ نفر حق رای دارند

رئيس هيات عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران در جمع خبرنگاران خبر داد که در یک ساعت اولیه این انتخابات 274 نفر رای دادند. وی از فعالان بخش خصوصی درخواست کرد که در ساعات اولیه انتخابات رای دهند و حضور در انتخابات را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئيس هيات عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران در جمع خبرنگاران خبر داد که در یک ساعت اولیه این انتخابات 274 نفر رای دادند. وی از فعالان بخش خصوصی درخواست کرد که در ساعات اولیه انتخابات رای دهند و حضور در انتخابات را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند.

ابراهیم بهادرانی گفت: در ساعات نخست حدود ٢٧٤ نفر راي دادند. عموما صبح‌ها شاهد مراجعه‌كننده كمتری هستيم و بنابراين توصيه ما به فعالان اقتصادی اين است كه در اين ساعات خلوت برای رای‌گيری اقدام كنند.

بهادرانی افزود: ١٤ هزار و ٩٠٠ نفر هم می‌توانند با حضور در نهمين دوره انتخابات به كانديدای خود راي دهند.

او اظهار كرد: يكي از الزامات رای‌دهندگان اين است كه نسبت به تسويه حساب مالياتی و بيمه‌ای خود اقدام كنند. يعنی چنانچه افراد تسویه مالياتی كرده باشند، می‌توانند به تمديد كارت‌های بازرگانی و عضويت اقدام و در اين دوره شركت كنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، همچنين در نهمين دوره انتخابات اتاق بازرگانی محمدرضا فياض، مشاور وزير صنعت در امور بين‌الملل هم از روند رای‌گيری بازديد كرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.