کد مطلب: ۳۵۶۵۲۳

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات اتاق تهران:

فعلا ۲۲۸۳ نفر در انتخابات اتاق تهران رای دادند / رکورد ۴ سال پیش شکسته می‌شود

فعلا 2283 نفر در انتخابات اتاق تهران رای دادند / رکورد 4 سال پیش شکسته می‌شود

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران می‌گوید: تا ساعت 14 و 30 دقیقه بعدازظهر حدود دو هزار و 283 نفر پای صندوق‌های رای رفتند و به کاندیدای مورد نظر خود رای دادند.

ابراهیم بهادرانی در پاسخ به پرسش تجارت‌نیوز مبنی بر اینکه آیا رکود چهار سال گذشته شکسته خواهد شد؟ گفت: تا ساعت 14 و 30 دقیقه امروز حدود دو هزار و 283 نفر پای صندوق‌های رای رفتند و انتظار می‌رود تا ساعات پایانی بیش از پنج هزار نفر مراجعه کننده، برای رای‌دهی به هتل لاله حضور یابند.

بهادرانی افزود: ممکن است تا ساعت 18 میزان مراجعه کننده بیش از دوره قبل باشد و بنابراین انتظار می‌رود که رکورد چهار سال گذشته شکسته شود. در حقیقت دوره گذشته شاهد حضور سه هزار و 350 مراجعه کننده بودیم و این درحالی است که در نیمه روز 11 اسفند ماه دو هزار و 283 نفر به پای صندوق‌های رای آمدند.

او درباره تمدید نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اظهار کرد: چنانچه میزان تقاضا از ساعت 18 افزایش یابد سالن جداگانه‌ای را برای جاماندگان انتخابات اتاق بازرگانی در نظر گرفته‌ایم تا افراد با مراجعه به محل انتخابات اتاق بازرگانی بتوانند به کاندیدای خود رای دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.