کد مطلب: ۳۵۶۵۳۶

عضو هیات رئیسه اتاق ایران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

بخش‌خصوصی ثابت کرد به ادامه شرایط امید دارد

بخش‌خصوصی ثابت کرد به ادامه شرایط امید دارد

عضو هیات رئیسه اتاق ایران می‌گوید: با وجود دلسردی‌هایی که فعالان اقتصادی از فضای کسب و کار داشتند اما با حضورشان ثابت کردند که به ارتقای رشد اقتصادی و بهبود شرایط امید دارند.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران درباره حضور فعالان بخش‌خصوصی در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی به تجارت‌نیوز گفت: حضور فعالان اقتصادی در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد که از نهمین دوره انتخابات اتاق استقبال پر رنگی شده است. با وجود دلسردی‌هایی که فعالان اقتصادی از فضای کسب و کار داشتند اما با حضورشان ثابت کردن که به ارتقا رشد اقتصادی و بهبود شرایط امید دارند.

محمدرضا انصاری افزود: رقابت خوبی میان خصوصی‌ها در حال جریان است. خوشبختانه اتاق در این سال‌ها نشان داد که می‌تواند در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار باشد.در حقیقت اتاق‌های بازرگانی نقش بهتری را در تصمیم‌گیری‌های دولت و مجلس ایفا کرده‌اند.

او در توصیه‌ای به دولتمردان گفت: معمولا تصمیم‎ها زمانی درست از آب در می‌آ‌ید که با مشورت بخش‌ خصوصی باشد. قطعا یکی از رمزهای موفقیت کشورهای توسعه میدان دادن بخش‌خصوصی است. مشورت و گفتگوی حاکمان با بخش‌خصوصی می‌تواند گره تمام مشکلات را باز کند. این در حالی است که در ایران از اردیبهشت تا بهمن ماه شاهد صدور بخشنامه‌های متناقض تجاری بودیم، امیدواریم دولتی‌ها با مشورت بخش‌خصوصی بتوانند تصمیمات درستی را در بخش اقتصاد اتخاذ کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.