خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۸۸۶۵

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی درگفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت وسایل گرمایشی گران نمی‌شود / ایران رقیب اروپایی‌ها در تولید وسایل گرمایشی

قیمت وسایل گرمایشی گران نمی‌شود / ایران رقیب اروپایی‌ها در تولید وسایل گرمایشی

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌گوید: به دلیل تولید انبوه وسایل گرمایشی قیمت این کالاها در بازار گران نخواهد شد. ایران در تولید وسایل گرمایشی رقیب کشورهای منطقه و اروپاست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آستانه فصل سرما تقاضا برای خرید وسایل گرمایشی از سوی مردم افزایش می‌یابد. آیا با افزایش میزان تقاضا قیمت وسایل گرمایشی گران خواهد شد؟

در همین زمینه، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی در پاسخ به این پرسش که آیا در آستانه فصل سرما قیمت وسایل گرمایشی گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: به دلیل تولید انبوه وسایل گرمایشی قیمت این کالاها در بازار گران نخواهد شد. البته ثبات قیمت وسایل گرمایشی نیز به ثبات ادامه‌دار قیمت ارز باز می‌گردد. چنانچه قیمت دلار به همین منوال باشد قیمت وسایل گرمایشی نیز افزایش نخواهد یافت.

حمیدرضا غزنوی درباره میزان تولید وسایل گرمایشی اظهارکرد: در تولید وسایل گرمایشی مزیت‌های نسبی زیادی داریم؛ خوشبختانه در وسایل گرمایشی، قاچاق کالا انجام نمی‌شود. در حقیقت ایران در تولید وسایل گرمایشی رقیب کشورهای منطقه و اروپاست. البته مزیت در این صنعت قبل از انقلاب هم وجود داشته و کالاهای بسیاری از جمله اجاق گاز و بخاری به کشورهای اروپایی صادر می‌شد.

او اظهار کرد: در این بازه زمانی هم حدود پنج درصد از وسایل گرمایشی از کشورهای خارجی به کشور وارد می‌شود؛ این در حالی است که در اقلام دیگر (لوازم خانگی) با فراوانی قاچاق کالا در بازار رو به رو هستیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.