خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۹۴۳۵

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت انواع تلفن‌های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

گلکسی اس ۲۲ نیز از دوربین درون نمایشگر بهره نخواهد برد

در حالی که انتظار می‌رود خانواده گلکسی اس ۲۲ اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی و روانه بازار شوند، لذا کمی زود به نظر می‌رسد که بخواهیم در مورد شایعات و مشخصات آن‌ها حرفی بزنیم. اما امروز وب سایت سم موبایل گزارش داده است که پرچمدار آینده سامسونگ با نام گلکسی اس ۲۲ از دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر برخوردار نخواهد بود.

افرادی که در کشور کره جنوبی مشغول فعالیت هستند، به سم موبایل گزارش داده‌اند که سامسونگ قصد دارد تا از تکنولوژی دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر برای سری گلکسی اس ۲۲ صرف نظر کند. ظاهرا مسئولان و مهندسان کره‌ای از نتایج تصاویر گرفته شده با دوربین سلفی زیر نمایشگر راضی نبوده و تصمیم دارند تا فعلا از این گزینه صرف نظر کنند. همچنین ظرفیت تولید میلیون‌ها گوشی هوشمند با فناوری یاد شده برای هیچ یک از کارخانه‌های تولید کننده منطقی نبوده و خارج از توانایی آن ها است.

در کنار گزارش یاد شده، یکی دیگر از تحلیل گران مدعی شده است که علیرغم عدم استفاده از این تکنولوژی در خانواده اس ۲۲، سامسونگ قصد دارد تا از فناوری دوربین سلفی داخل نمایشگر در گلکسی زد فولد ۳ استفاده کند. اما نمایشگر بیرونی این محصول به همان دوربین سلفی قرار گرفته در یک حفره دایره‌ای شکل مجهز باقی خواهد ماند.

22 page 001

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

22 page 001 1

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 3

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.