کد مطلب: ۵۹۳۶۲۰

مشخصات جدید گلکسی S۲۲ + تصاویر / قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۲ آبان

مشخصات جدید گلکسی S22 + تصاویر / قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۲ آبان

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. رندرهای جدید گلکسی S22 و S22 پلاس منتشر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

رندرهای جدید گلکسی S22 و S22 پلاس منتشر شد: نمایشگر تخت با کمترین حاشیه

وب‌سایت «LetsGoDigital» رندرهایی از گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس به اشتراک گذاشته که تغییرات طراحی آن را نسبت به نسل قبل نشان می‌دهد.

همان‌طور که در رندرهای به اشتراک گذاشته شده مشاهده می‌شود، طراحی موبایل‌های جدید سامسونگ از نظر طراحی تغییری فاحشی نسبت به نسل قبلی ندارند و گلکسی S22 و گلکسی S22‌ پلاس از زبان طراحی گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس پیروی می‌کنند.

به نظر می‌رسد نسل جدید گلکسی اس سامسونگ نیز از ماژول دوربین با چیدمان عمودی بهره ببرد که در قسمت بالایی سمت چپ پنل پشتی تا لبه موبایل کشیده شده است. همچنین با توجه به تصاویر، پنل جلویی دستگاه نیز طراحی تخت خواهد داشت.galaxy 1

پیشتر نیز تصویری از محافظ نمایشگر پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده بود که صفحه نمایش گلکسی S22 و S22 پلاس را بدون هیچ حاشیه‌ای نشان می‌داد. ظاهرا براساس اطلاعات منتشر شده، خانواده گلکسی S22 کمی عریض‌تر از نسل قبلی خواهد بود اما ضخامت و ارتفاع آن کمتر شده است. لبه‌های بدنه هم کمی گردتر شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد. در اطراف نمایشگر کمترین میزان حاشیه دیده می‌شود و اندازه آن تقریبا در تمام جهات یکسان است.

galaxy 2

1049848 665

قیمت موبایل امروز

قیمت گوشی‌های سامسونگ

11 page 0001 13

قیمت گوشی‌های هواوی

12 page 0001 13

قیمت گوشی‌هوای آیفون(اپل)

13 page 0001 14

قیمت گوشی‌های شیائومی

14 page 0001 13

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.