کد مطلب: ۷۰۳۳۸۵

تجارت‌نیوز، جوایز امین‌الضرب را درو کرد

تجارت‌نیوز، جوایز امین‌الضرب را درو کرد

پنجمن دوره جشنواره امین‌الضرب در حالی برگزار شد که تجارت‌نیوز توانست مانند سال‌های قبل، یکی از برندگان اصلی جوایز این جشنواره باشد و سه جایزه این جشنواره را به خود اختصاص بدهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سه جایزه از مجموع جوایز جشنواره فرهنگی امین‌الضرب به خبرنگاران تجارت‌نیوز تعلق گرفت.

سعید برآبادی ، دبیر سرویس ویدئو، نفر اول بخش ویدئو شد. برآبادی این جایزه را برای گزارش ویدئویی «آتش در ارومیه تشنه لب» دریافت کرد. «همزمان با انتشار خبر خشک شدن دریاچه ارومیه، اسکله تاریخی دال شبانه در آتش سوخت و به شکل نمادین، قدیمی‌ترین خط کشتیرانی تجارت دریایی در ایران از میان رفت.» تجارت‌نیوز در گزارشی ویدئویی به بررسی آثار خشکی دریاچه در اقتصاد جوامع محلی و از میان رفتن تجارت دریایی ارومیه پرداخته است.

SAE 4604 1

دومین جایزه تجارت‌نیوز، مربوط به گزارش محمد مهدی حاتمی بود که نفر سوم گزارش خبری و تحلیلی شد. این جایزه مربوط به گزارش «از مگاسیس تا السجاد؛ رب گوجه ایرانی چگونه از فروشگاه‌های ونزوئلا و لبنان سر درآورد» بود. گزارشی که در آن نشان می‌دهد ایران در سال‌های اخیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعددی در لبنان و ونزوئلا تاسیس کرده و مواد غذایی متنوعی را در این فروشگاه‌ها توزیع می‌کند.

بر اساس این گزارش، «ایران، که به دلیل تحریم‌ها، ارتباط تجاری و اقتصادی‌اش با جهان دستخوش مشکل شده، شروع به تجارت با کشورهایی کرده که مشکلی مشابه دارند و از آنجا که توان تولیدی و صنعتی در ایران بالاتر است، این ایران است که به این کشورها کالا صادر می‌کند.»

متن کامل این گزارش برگزیده را از طریق لینک زیر بخوانید:

SAE 4580 1

سومین جایزه مربوط به مریم رحیمی است که در یادداشتی با عنوان «ادعای شرکت ملی نفت درباره صادرات» به این بررسی این موضوع پرداخته که ادعای دولت در خصوص درآمدهای نفتی درست است یا نه. این یادداشت رتبه سوم بخش یادداشت و مقاله را به خود اختصاص داده است.

یادداشت برگزیده را از طریق لینک زیر بخوانید:

این پنجمین دوره جشنواره امین‌الضرب است که به همت اتاق تهران برگزار می‌شود. تجارت‌نیوز در دوره‌های قبلی هم موفق به دریافت جوایز متعددی از این جشنواره شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.