کد مطلب: ۸۲۹۲۱۵

قیمت دام زنده در آستانه عید قربان اعلام شد

قیمت دام زنده در آستانه عید قربان اعلام شد

علی‌اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت دام زنده را در آستانه عید قربان اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آستانه عید قربان، علی‌اصغر ملکی قیمت دام زنده سبک برای هر کیلوگرم را 179 هزار تومان اعلام کرده است.

وی افزود: امسال هم مانند هر سال برای تهیه دام مورد نیاز عیدقربان تدابیری اندیشیده شده‌ است و در ۱۳ منطقه سیار و ۳ منطقه ثابت دام زنده عرضه می‌شود و مردم می‌توانند دام مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه کنند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درمورد مسائل بهداشتی نیز گفت: دکتر دامپزشک در محل حضور دارد و قبل و بعد از کشتار بازدید انجام می‌دهد تا گوشت سالم به دست مصرف‌کنندگان برسد.

او ادامه داد: علاوه بر این امکان سفارش گوشت هم وجود دارد؛ یعنی مردم می‌توانند امروز به قصابی‌های محل خودشان مراجعه کنند و گوشت قرمز برای عید قربان سفارش دهند و روز عید قربان گوشت ذبح شده در صبح همان روز را تحویل بگیرند.

طبق گفته رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی مردم می‌توانند به مقدار نیاز گوشت تهیه کنند و قیمت آن نیز با قیمت روز گوشت تفاوتی ندارد.

ملکی در پایان اعلام کرد: قرار است دام زنده سبک با قیمت هر کیلوگرم ۱۷۹ هزار تومان در مراکز تعبیه شده در تهران عرضه شود ( ایسنا ).

امسال خبری از یارانه عید قربان است؟

اما تیرماه سال گذشته بود که برخی رسانه‌ها از پرداخت یارانه عید قربان خبر دادند اما بعدا معلوم شد که چنین یارانه‌ای صحت ندارد و قرار است همان یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. آیا امسال دولت تصمیم به واریز یارانه عید قربان دارد؟ مبلغ احتمالی آن چقدر است؟

هرچند پارسال هم اخباری مبنی بر واریز یارانه عید قربان منتشر شد و در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت، اما آنچه بعدا مشخص شد این بود که منظور همان پرداخت یارانه نقدی است که به صورت اتفاقی با روز عید قربان همزمان شده بود. امسال هم تا کنون خبری در این باره منتشر نشده و از آنجایی که پنج‌شنبه، هشتم تیرماه روز عید اعلام شده است، بنابراین احتمالا خبری از یارانه نقدی هم نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر گزارش یارانه عید قربان تیر 1402 را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.