کد مطلب: ۸۳۲۰۳۲

رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر استعفایش را تکذیب کرد

رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر استعفایش را تکذیب کرد

رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر استعفایش را که ساعتی پیش در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی‌که رئیس اتاق بازرگانی ایران شب گذشته شایعات مربوط به استعفایش را تکذیب کرده بود، امروز ایسنا در گزارشی مدعی شد که متن استعفای حسین سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی پس از گذشت چند روز از انتخابات پرحاشیه این اتاق به دستش رسیده است.

ایسنا با انتشار متنی دست‌نویس بدون اینکه دارای سربرگ، شماره نامه، تاریخ و مهر رسمی باشد، مدعی استعفای رئیس اتاق بازرگانی ایران شد.

اما دقایقی قبل سلاح‌ورزی این نامه را تکذیب کرد ودر توئیتی نوشت:

اینجانب حسین‌سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران کناره‌گیری نکرده و در مسئولیت محول شده از سوی هیئت نمایندگان مشغول به خدمت هستم. برگ منتشر شده را فاقد اعتبار و آثار حقوقی می‌دانم.

روز یکشنبه حقایق پیرامون موضوع را خواهم گفت.

توییت سلاح‌ورزی

حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار نامه‌ای به هیات نمایندگان ضمن تکذیب خبر استعفای خود، بر حق قانونی اتاق ایران برای پیگیری حقوقی و برخورد با شایعه‌سازان تاکید کرد.

در متن این نامه آمده: اینجانب حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خبر و متن منتشر شده مبنی بر کناره‌گیری از سمت ریاست اتاق ایران را به شدت تکذیب کرده و برگه بدون تاریخ و شماره منتشر شده در خبرگزاری‌ها را فاقد اعتبار و آثار حقوقی مترتب بر آن می‌دانم.

او تاکید کرده است: کماکان در مسئولیت محول شده از سوی قاطبه هیات نمایندگان اتاق ایران مشغول به خدمت و فعالیت هستم و در صورت لزوم در جلسه روز یکشنبه حقایق و مطالب مرتبط با موضوعات اخیر را بیان خواهم کرد.

در نامه منتشر شده رئیس اتاق ایران آمده است: قطعا مسئولیت هرگونه نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی ناشی از انتشار خبر کذب مذکور، متوجه بانیان و نشرکنندگان این ادعای واهی خواهد بود و حق پیگیری حقوقی و قضایی برای اتاق ایران محفوظ خواهد بود.

به اطلاع می‌رساند تنها اخبار منتشر شده در پایگاه خبری اتاق ایران درباره رویدادهای این اتاق معتبر بوده و قابلیت استناد دارد.

واکنش خاندوزی به رد صلاحیت «سلاح‌ورزی»

سخنگوی اقتصادی دولت در این مورد گفته است: تقویت رابطه و تعامل مثبت بین دولت و اتاق‌های ۳گانه شامل بازرگانی، اصناف و تعاون در دستور کار دولت است اما مشخصا در مورد انتخابات اخیر اتاق بازرگانی نظر دولت همان نظر دستگاه‌های نظارتی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.