کد مطلب: ۸۳۷۰۹۹

پر تأخیرترین ایرلاین‌های ایران کدامند؟

پر تأخیرترین ایرلاین‌های ایران کدامند؟

بررسی آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نشان می‌دهد تابان و زاگرس در صدر پروازهای ابطالی ایرلاین‌ها قرار دارند، کیش‌ایر نیز بیشترین پرواز تاخیردار را داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اردیبهشت ماه امسال 20 ایرلاین داخلی در بخش پروازهای برنامه‌ای مسافری 309 هزار و 159 دقیقه تاخیر پروازهای 30 دقیقه و بیشتر داشته‌اند.

در بین ایرلاین‌های داخلی کیش‌ایر با 44 درصد در صدر بیشترین پرواز تاخیردار قرار دارد. این شرکت در بخش متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار هم 96 دقیقه را ثبت کرده است.

ایرلاین تابان نیز 39 درصد کل پروازهای خود را با تاخیر انجام داده؛ متوسط زمان تاخیر پروازهای این شرکت 74 دقیقه بوده است.

ایرلاین کارون، ساها،‌کاسپین، قشم ایر و آسمان نیز در رده‌های دوم تا هفتم بیشترین پرواز خروجی تاخیردار قرار دارند. این شرکت‌ها به ترتیب متوسط زمان تاخیر 85 دقیقه، 85، 73، 84 و 89 دقیقه را ثبت کرده‌اند.

اما بیشترین متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار با 206 دقیقه (حدود 3.5 ساعت) مربوط به ایرلاین چابهار است. ایرلاین جمهوری اسلامی ایران در جمع 20 ایرلاین داخلی با 23 درصد در رتبه 12 قرار دارد.

ایرلاین زاگرس نیز که چند روز قبل ایرباس (پرواز نجف-تهران) آن در فرودگاه کرمانشاه فرود اضطراری داشت 20 درصد پرواز تاخیردار داشته است. این شرکت در بخش آمار پروازهای ابطالی، با 87 درصد پس از تابان (با 89 درصد) قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.