خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۴۶۳۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت گوشی موبایل امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۲/ کاهش دامنه تغییرات قیمت در بازار موبایل تهران

قیمت گوشی موبایل امروز 10 مرداد 1402/ کاهش دامنه تغییرات قیمت در بازار موبایل تهران

امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، در بین دستگاه‌های پرطرفدار بازار، افزایش ناچیزی در قیمت گوشی موبایل گروه سامسونگ و ثبات تقریبی در قیمت گوشی‌های آیفون مشاهده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل با تغییرات مثبت اندک در برخی گروه‌ها و ثبات نسبی قیمت در سایر گروه‌ها همراه شد.

قیمت گوشی موبایل

تغییرات اندک قیمت گوشی موبایل در بعضی مدل‌ها

در گروه اپل، قیمت گوشی موبایل iPhone 13 معمولی با کاهش روبرو شده و به قیمت ۳۹ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رسیده است. این مدل نسبت به روز گذشته ۴۴۲ هزار تومان ارزان‌تر شده و می‌تواند روند کاهشی بیشتری را در روزهای آینده تجربه کند. در سایر مدل‌های این گروه، قیمت iPhone 13 Pro Max همچنان در سطح ۷۱ میلیون تومان و iPhone 14 promax نیز بدون تغییر قیمت در همان سطح ۳۹ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان ثابت مانده است.

در سری گوشی‌های سامسونگ، مدل S۲۲ اولترا با کمی افزایش قیمت به سطح ۴۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. در این گروه، مدل S23 اولترا بدون تغییر در سطح ۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باقی مانده، اما در سری اقتصادی A۵۴ و A۳۴، افزایش ناچیزی مشاهده می‌شود. اکنون این دو مدل به ترتیب در سطح ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان قرار دارند.

در برندهای شیائومی و ناتینگفون نیز نسبت به روز گذشته تغییراتی دیده نمی‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.