کد مطلب: ۸۴۶۷۶۴

اعزام هیات تجاری از فعالان بخش خصوصی به روسیه

اعزام هیات تجاری از فعالان بخش خصوصی به روسیه

بنا بر اعلام معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، یک هیات تجاری از فعالان بخش خصوصی اوایل شهریور ماه سال جاری به منظور گفت‌وگو و مذاکره برای توسعه روابط تجاری به روسیه سفر خواهد کرد. برنامه‌ریزی و اجرای این رویداد با همکاری اتاق تهران و استانداری تهران صورت می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با همکاری استانداری تهران، یک هیات تجاری متشکل از فعالان بخش خصوصی و اعضای اتاق تهران، به روسیه اعزام می‌کند. هدف این هیات تجاری که از ششم تا دهم شهریور ماه سال جاری در مسکو، پایتخت فدراسیون روسیه، حضور خواهد داشت، گفت‌وگوی مستقیم و بی‌واسطه با فعالان اقتصادی روس و صاحبان صنایع و کسب‌وکار در این کشور به منظور توسعه مراودات اقتصادی و مبادلات تجاری است.

حسام‌الدین حلاج، معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، با اعلام این خبر توضیح داد که در نظر است در این سفر تجاری، علاوه بر برنامه‌ریزی برای انجام دیدارها و ملاقات‌های تجاری مرسوم با مقامات و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی و سایر تشکل‌های بخش خصوصی در آن کشور، از برخی مراکز و کارخانجات صنعتی نیز بازدیدهایی صورت پذیرد که برنامه آن بعد از نهایی شدن به علاقمندان و حاضران در این هیات اعلام خواهد شد.

اعضای اتاق‌ بازرگانی تهران که در زمینه‌های کاری اولویت‌دار برنامه این هیات تجاری مانند لوازم خانگی، مصالح ساختمانی، دارو، تجهیزات پزشکی، بهداشتی، ماشین‌آلات معدنی، صنایع غذایی و لبنی، میوه و سبزیجات، نساجی و پوشاک، قطعات خودرو، تجهیزات نفت و گاز و حمل‌ونقل فعالیت دارند، می‌توانند حداکثر تا روز یکشنبه مورخ 22 مردادماه 1402 از طریق لینک زیر برای حضور در این سفر ثبت‌نام کنند. زمان حضور این هیات در روسیه 6 تا 10 شهریور 1402 خواهد بود.

اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی که برای حضور در این هیات تجاری تمایل دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با معاونت امور بین‌الملل اتاق به شماره‌های 88719051 و 88721291 تماس بگیرند.

منبع: اتاق بازرگانی تهران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.