کد مطلب: ۸۸۲۵۷۶

صادرات نان صنعتی غیریارانه ای بلامانع شد

صادرات نان صنعتی غیریارانه ای بلامانع شد

 سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: صادرات نان صنعتی غیریارانه ای به طور مشروط بلامانع است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، احمد خانی نوذری در نامه‌ای به مهدی ضیغمی رییس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: صادرات نان صنعتی در صورت تامین آرد آن از محل آرد غیر یارانه‌ای بر اساس نظر نهاد مرجع تشخیص (اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان) جهت تهیه نان‌های مذکور بلامانع است.

در این نامه آمده است: با توجه به نامه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در خصوص بلامانع بودن صادرات نان صنعتی غیریارانه ای به اطلاع می‌رساند همان‌طور که قبلاً و طی نامه ۱ خردادماه ۱۴۰۲ به آن سازمان منعکس شده به طور مجدد یادآوری می‌شود.

مرجع تشخیص و تعیین آرد مورد استفاده در تهیه نان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان می‌باشد که بایستی صورت وضعیت گندم خریداری شده به صورت آزاد را کنترل کرده و میزان آرد استحصالی آن را محاسبه و تعیین کنند.

بنابراین چنانچه با تایید اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گندم مورد استفاده برای تهیه نان به صورت غیر یارانه‌ای خریداری شده باشد و گمرک جمهوری اسلامی ایران بر اساس مستندات مربوطه آن را تایید کند به استناد مفاد بند (ب) ماده ۲۳ قانون احکام دائمی و سایر مقررات و ضوابط جاری از نظر این معاونت بلامانع است.

صادرات نان

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.