کد مطلب: ۸۹۷۰۲۸

کارمندان دولت، اعتبار ۲۰ میلیونی خرید کالا دریافت می‌کنند

کارمندان دولت، اعتبار ۲۰ میلیونی خرید کالا دریافت می‌کنند

وزیر صمت از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید مایحتاج زندگی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت معدن و تجارت، از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید مایحتاج زندگی خبر داد و گفت: در طرح «عید تا عید» که اصناف شرکت کننده اصلی آن هستند با توجه به میزان اعتبارسنجی که موسسه مورد نظر اعلام می‌کند تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید کالا به کارمندان تخصیص داده می‌شود.

او افزود: هم اکنون ۲۰ هزار صنف برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که به مرور به این تعداد افزوده خواهد شد.

وزیر صمت ادامه داد: سایر مردم هم می‌توانند از طریق بانک‌هایی که در آن حساب دارند با توجه به گردش حساب خود اعتبار دریافت کرده و اقدام به تهیه کالا‌های مورد نیاز خود کنند.

علی‌آبادی تصریح کرد: فعلا کالای لوازم خانگی، پوشاک اعم از کیف و کفش و مواد خوراکی در این طرح عرضه می‌شود و در ادامه به این اقلام افزوده خواهد شد.

وزیر صمت با بیان اینکه عموم مردم جامعه می‌توانند با ورود به سامانه این جشنواره به نشانی eidtaeid.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند افزود: امید است که این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌ها در کشور باشد.

گفتنی است این طرح باحضور بیش از ۲۵۰ نمایشگاه عرضه ویژه کالا و بیش از ۲۰ هزار واحد صنفی از ۱۲ بهمن لغایت عید فطر درسراسر کشور اجرا خواهد شد.

عرضه کالای با کیفیت و ارزان، امکان خرید اعتباری کالا از واحد‌های صنفی و نمایشگاه از مهمترین ویژگی‌های طرح عید تا عید است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.