فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۱۵۱

برقراری پرواز مستقیم از اردبیل به نجف

برقراری پرواز مستقیم از اردبیل به نجف

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از برقراری پرواز مستقیم اردبیل به نجف خبرداد.

به گزارش تجارت نیوز،

مرکز اردبیل محمد قصابی گفت: در مجموع برای ۲۹ و ۳۱ مردادماه، ۶ پرواز با همکاری شرکت هواپیمایی آتا و زاگرس در نظر گرفته شده تا زائران عتبات عالیات استان اردبیل بتوانند در ایام اربعین حسینی حضوری باشکوه در این همایش جهانی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پرواز‌ها ساعت ۷:۴۵ دقیقه و ۱۰ صبح انجام می‌شود و تاکنون بلیت تمامی صندلی‌های این پرواز‌ها به فروش رسیده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل هزینه رفت و برگشت این پرواز‌ها را ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: فروش بلیت چارتلی برای اربعین حسینی همچنان ممنوع بوده و گزارشی از تخلفات شرکت‌های هواپیمایی در استان اردبیل در این زمینه به ثبت نرسیده است.

قصابی افزود: هم‌استانی‌ها چنانچه تخلفی را در فروش بلیت مشاهده کردند، می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی فرودگاه‌های استان نسبت به ارائه شکایت و یا گزارش تخلفات اقدام کرده تا برخورد جدی را با متخلفان شاهد باشیم.

وی ورود تعزیرات حکومتی را به حوزه نظارتی بر نرخ بلیت ارائه شده برای زائران یادآور شد و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا بدون کوچکترین تخلفی از سوی شرکت‌های هواپیمایی با نرخ مصوب امکان جابجایی مسافران از طریق فروگاه اردبیل و با پرواز مستقیم اردبیل به نجف و بالعکس اتفاق بیفتد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در ادامه اضافه کرد: ما آمادگی داریم در صورت تمایل شرکت‌های هواپیمایی استمرار این پرواز‌ها را به صورت مستقیم از اردبیل به نجف شاهد باشیم که قطعا در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها نیز انجام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.