فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۷۵

تشدید نظارت بر نانوایی‌ها/ قیمت نان کنجدی چند شد؟

تشدید نظارت بر نانوایی‌ها/ قیمت نان کنجدی چند شد؟

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با اعلام نرخ‌های جدید انواع پخت نان با آرد یارانه‌ای نوع یک و دو، نظارت بر اجرای فعالیت نانوایی‌ها تشدید می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

حمیدرضا رستگار در بحث اصلاح نرخ نان افزود: مکلف به اجرای قانون هستیم؛ بنابراین همه نانوایان باید طبق نرخ‌نامه ابلاغی نان را به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

وی اظهار داشت: به طور قطع در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی نانوایان، دستگاه‌های نظارتی و بازرسی وارد عمل شده و برخورد قانونی و اعمال قانون می‌کنند.

بر اساس ابلاغیه جدید وزارت کشور قیمت انواع پخت نان با آرد یارانه‌ای نوع یک برای هر عدد نان سنگک ساده از ۳۰۰۰ به ۵۰۰۰ تومان، نان بربری ساده با آرد نوع (یک) از ۱۸۰۰ به ۲۵۰۰ تومان و بربری ساده با آرد نوع (دو) از ۲۵۰۰ به ۳۵۰۰ تومان رسید.

قیمت هر عدد نان لواش با آرد نوع یک از ۵۰۰ به ۷۰۰ تومان و لواش نوع دو نیز از ۶۵۰ به ۹۰۰ تومان تغییر یافت.

نرخ نان سنتی تافتون با آرد نوع یک، از ۹۰۰ به ۱۲۶۰ تومان و تافتون با آرد نوع دو از ۱۲۰۰ به ۱۵۰۰ تومان، تافتون خراسانی از ۱۰۰۰ تومان به ۱۴۰۰ تومان، نان تافتون ماشینی گردان با آرد نوع یک از ۷۰۰ به ۸۵۰ تومان و با آرد نوع دو از ۱۰۰۰ به ۱۲۰۰ تومان شد.

بر اساس این ابلاغیه، گزینه کنجد نیز به کارتخوان‌های هوشمند عرضه نان اضافه شد، بنابراین مشتریان می‌توانند در این قسمت به ازای هر نان بین ۱۰ تا ۳۰ گرم کنجد خریداری کنند.

قیمت هر واحد ۱۰ گرمی کنجد ۱۵۰۰ تومان تعیین شده که نانوایان می‌توانند از این کنجد خریداری شده در پخت نان مشتریان استفاده کنند.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.