خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۲۰۵۵۶۰

راه‌اندازی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فرودگاهی امام‌خمینی

راه‌اندازی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فرودگاهی امام‌خمینی

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به ریاست علی رستمی، عضو هیئت‌مدیره و معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) با حضور تمامی عوامل فرودگاهی، ایرلاین‌ها و ارگان‌های فعال در مجموعه تشکیل شد.

علی رستمی عضو هیئت مدیره و معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این جلسه خط مشی ارگان‌ها و عوامل فرودگاهی را «تسهیل امور برای مسافران در طول ایام عید» با توجه به افزایش چشمگیر حجم سفرها تعیین کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به این نکته که در ایام نوروز تعداد سفرهای روزانه فرودگاه از حدود ۱۶۰ پرواز به نزدیک ۲۵۰ پرواز خواهد رسید، گفت: برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای خواهد بود که تأخیر پروازها به حداقل برسد و شرکت‌های هواپیمایی موظف شدند علاوه بر اطلاع رسانی تاخیر پروازها در صورت لزوم از مسافران پذیرایی بعمل آورده و امکانات رفاهی برای آن‌ها فراهم کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: نظارت‌ها در ایام نوروز در فرودگاه تشدید خواهند شد تا از گران‌فروشی احتمالی و ایجاد مشکل برای مسافران جلوگیری شود و با هرگونه گران‌فروشی در این ایام به شدت برخورد خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در ایام نوروز عوامل فرودگاهی، شرکت‌های هواپیمایی و کلیه ارگان‌ها موظف شدند تا با حداکثر توان خدمت رسانی کنند، اظهار کرد: مهم‌ترین اصل در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ایام عید نوروز همچون همیشه حفظ ایمنی مسافران خواهد بود.

وی افزود: کلیه سامانه‌های ناوبری، ایکس ری و پل‌های تلسکوپی فرودگاه نیز برای اطمینان صحت عملکردشان مورد بازرسی قرار خواهند گرفت و همچنین زیباسازی فضاها و محوطه فرودگاه نیز در حال انجام است.

رستمی از مسافران خواست در ایام نوروز حتما سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند و اخبار شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.